Mitsubishi Lancer Evolution X va mai fi produs până în luna iulie a anului 2015, informează americanii de la Jalopnik citând un comunicat de presă şi o declaraţie a reprezentanţilor mărcii japoneze. Lansat în 2007, Lancer Evolution X se află pe o piaţă de nişă cu vânzările în scădere, iar cei de la Mitsubishi nu vor să investească în dezvoltarea unui succesor care să urmeze aceeaşi linie. Altfel spus, Mitsubishi nu va produce un Lancer Evo XI şi nicio berlină care să aibă motor turbo alimentat cu benzină şi sistem de tracţiune integrală optimizat pentru performanţe ridicate. Vestea bună pentru fanii performanţelor asigurate de know-how-ul celor de la Mitsubishi este că marca va explora în continuare posibilităţile viitoare în materie de modele de performanţă, dar se vor concentra pe soluţii care implică tehnologii din domeniul vehiculelor electrice.
Poveşti auto: Mitsubishi sau povestea David-ului japonez
Generaţia 2015 a lui Mitsubishi Lancer Evolution X arată la fel ca versiunea precedentă a modelului, dar piaţa americană primeşte anumite pachete de dotări suplimentare. În anumite ţări, Mitsubishi a sistat deja vânzările lui Lancer Evolution. Compania japoneză trece printr-o situaţie nefavorabilă în materie de rezultate de vânzări şi este nevoită să renunţe la un asemenea stindard deoarece păstrarea unui model care aduce pierderi în gamă este costisitoare la nivel logistic.Mitsubishi inchide divizia Ralliart
Noutăți despre viitorul Mitsubishi Evo XI: hibridizare, benzină turbo de 1.1 litri și renunțarea la numele "Lancer"
În ceea ce priveşte viitorul, unele voci spun că succesorul lui Mitsubishi Lancer Evolution X se va numi doar ”Evolution” şi va primi un motor electric pe lângă sistemul de propulsie compus din motor turbo şi tracţiune integrală. Mergând pe calea hibridizării, succesorul lui Lancer ar putea asigura performanţe suplimentare, un consum mai redus şi o bază mai mare de clienţi. Zvonurile anunţă şi integrarea unei motorizări turbo de 1.1 litri, cu patru cilindri în linie, care va asigura 230 CP. Alături de sistemul hibrid menţionat mai sus, modelul ar putea asigura un nivel de performanţă egal sau chiar superior cu cel al unui Lancer Evo X, alături de un consum redus dramatic.
Subaru WRX STI: primele imagini ale noii generaţii
Via Jalopnik | Mitsubishi
Pe undeva iti dau dreptate, insa! Lancer pacatuieste prin aceea ca are un comportament parca mult prea corect si previzibil.Adrenalina, ioc, ca sa spun asa.... Insa, repet, din punctul meu de vedere, acesta este mult peste cel al unor masini fabricate pe platforme mai noi.
Sa stii ca eu ti-a dat votul pozitiv, nu pe cel negativ....
Stiu ca nu te intereseaza, doar ca am fost stupefiat sa vad ca un berbec nu s-a putut abtine si ti-a dat manuta rosie, cnd tu de fapt iti spuneai un punct de vedere personal.
O sa mai curga o gramada de apa pe Dambovita pana cand romanul o sa-si cumpere o masina cu care sa nu mai impresioneze vecinii.