Mitsubishi Lancer Evolution X, ultima generație a acestui model de performanță oferită vreodată, se pregătește să-și ia adio de la linia de fabricație. În cadrul ediției 2015 a Salonului Auto de la Tokyo, programată în luna ianuarie, Mitsubishi va prezenta Lancer Evolution X Final Concept, o variantă de adio a modelului de performanță. Cei de la Indian Autos Blog au reușit să obțină o imagine a acestuia, alături de câteva informații cheie despre cântecul de lebădă al lui Lancer Evolution. Deși nu cunoaștem cota de producție rezervată acestui model și nici piețele pe care va fi distribuit, vă putem prezenta o parte din specificațiile tehnice.
Motorizarea 2.0 Mivec Turbo a primit mai multe modificări pentru a putea asigura un total de 480 CP. Acestea includ o nouă turbosuflantă, furnizată de HKS, o admisie și o evacuare modificată și o unitate ECU reconfigurată pentru a gestiona noile modificări. Varianta de adio a lui Lancer Evolution X va fi oferită doar în compania transmisiei manuale cu cinci trepte și prezintă, după cum era normal, un sistem de tracțiune integrală permanentă.
Acesta din urmă nu a primit nicio modificare suplimentară, după cum este și cazul transmisiei. Puterea este livrată suprafeței de rulare prin intermediul jantelor forjate de 19 inch realizate de RAYS și îmbrăcate cu anvelope Yokohama Advan Neovas. Cei de la HKS au furnizat și o suspensie reglabilă pentru ediția de adio a lui Lancer Evolution X, care permite modificarea gărzii la sol a acestui model. Final Concept, ediția de adio a lui Lancer Evolution X, prezintă o caroserie vopsită în nuanța negru mat, decorată cu elemente contrastante care au fost vopsite în negru cu un finisaj lucios. Nu este clar dacă varianta de serie inspirată de acest concept foarte apropiat de producție va fi oferită doar în această culoare.
cunoscatorii numesc transmisie lantul cinematic format din ambreiaj, c.v., cardan, diferential si planetare
transmisie manuala spune altceva
vroiam sa mai scriu si ca vw are de lucru daca vrea sa castige titlul de cel mai puternic motor de pana la 2.0 L, dar nu cred ca mai e relevant
vechile S3 si golf R cu motorul 2.0 TSI ajungeau la 500 cp tunate cu motorul si internele stoc, doar turbina fiind schimbata, deci, ce vorbim aici? lol
Volkswagen are de lucru cu fiabilitatea in primul rand.Poate sa faca motor de 2.0 L si 800 de cai ca oricum mai mult de 100.000 de km nu rezista.De la an la an fac masini tot mai proaste din punct de vedere calitativ,nu degeaba americanii au numit noul Passat "masina cu injectoare de lut" si asta nu este un caz izolat,majoritatea modelelor noi au probleme cu fiabilitatea.
In al doilea rand nu au tehnologie.Nu stiu sa faca motoare.Fac motoare mediocre dar pe care pun turbina cu presiune mare,injectoarele cu presiunea de injectie foarte mare,raport de compresie mare,nu fac altceva decat sa forteze un motor si sa-i dea combustibil "cu lingurita" ca sa consume putin,de aici si fiabilitatea lor chinezeasca(unde sunt si facute dealtfel majoritatea modelelor)
iar faptul ca are turbo HKS e excelent, inseamna ca stiu sa aleaga calitatea. tu crezi ca turbo VW e facut in-house? s-ar putea sa fie IHI, sau Garret sau Mitsubishi branduit cu sigla VW. putini producatori auto isi fac toate piesele in-house. de exemplu, stiu 100% sigur ca audi S4 B5 cu motorul 2,7 V6 avea turbo KKK. si nimeni nu s-a plans ca e tunat, sau ca nu e 100% audi. ce a contat e rezultat final ce a iesit pe portile fabricii
esti pe acasa si n-ai ce sa faci? lasa calculatorul si fa o plimbare sa se aseze sarmalele mai bine.
Este unul din motivele pentru care iubesc masinile japoneze.
Las-o usor cu STI-ul. Stii la cat se shimba un motor de STI? Cauta pe forumurile Subaru ,si ai sa vezi. Daca iti spun eu ,nu ai sa crezi. Nissan Skyline GTR (Godzilla) ai vazut ? Ca de umblat intr-un motor ca asta.....Cutiile de viteze sunt Dog gearboxes, care nu sunt japoneze.In toate motoarele japoneze (alea tunate) doar blocul motor mai este standard.
Un an nou fericit ar fi fara mafioti !