Mitsubishi Lancer Evolution ar putea reveni în oferta producătorului nipon: modelul va miza pe viitoarea motorizare a lui Renault Megane RS

de Cornel Șocariciu
Joi, 27.06.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mitsubishi ar putea readuce în ofertă modelul Lancer Evo, conform unor surse apropiate companiei nipone. Aceleași voci menționează preluarea sistemului de propulsie de pe viitorul Renault Megane RS.

Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi ar putea readuce la viață un model cu totul și cu totul special pentru fanii Mitsubishi: Lancer Evolution.

Conform unor surse apropiate companiei nipone, viitorul sistem de propulsie pregătit pentru următoarea generație Renault Megane RS ar urma să stea la baza noului Lancer Evo XI.

Viitorul Megane RS va primi un sistem mild-hybrid la 48V, iar actualul motor de 1.8 litri va fi înlocuit cu o versiune modificată de 2.0 litri. Conform acelorași surse, propulsorul pregătit de francezi va oferi circa 350 de cai putere și peste 430 Nm. 

Aceleași surse au specificat că Lancer Evo XI va miza pe platforma Alianței CMF-C/D F4, iar sistemul de tracțiune integrală va fi disponibil standard. În acest moment, nu există informații cu privire la anul lansării.

Via | Autocar

Comentarii (5)

  • someone
    veste buna pentru iubitorii legendei. sper doar ca motorul sa se ridice la inaltimea predecesorilor lui, si tractiunea integrala cu super active yaw control sa fie si ea prezenta
    1 0
  • Valius
    Mitsubishi EVO cu motor Renault?!!! Esec din prima! Mai ales pentru fanii modelului. Inteleg ca francezii sunt nationalisti si nu renunta la ce e al lor, dar trebuie candite unele treburi.
    4 6
  • pai da
    @Valius: de ce esec daca se foloseste motor de Renault? Au motor diesel pe care il dau la Nissan si la Mercedes...Au istorie in spate ca motorist si constructor in F1.... Au cam introdus motorul turbo in F1...Pentru o perioada de timp au fost singurii care tineau un motor puternic pe puntea fata....La ce motoare folosea Mitsubishi inainte de scoatere de la vanzare (2.0 turbo, 295cp), motorul 1.8 turbo de la Renault este ok (au verqsiune de 300cp).
    6 3
  • necunoscatorilor
    o mica precizare: de fapt motoarele de pe Renault Megane GT, e nipon. Da, ala de 204 cai 1.6 turbo. Oare ala de pe RS, nu cumva tot nipon e?
    0 2
  • @nerecunoscatorilor
    Prietene, intereseaza-te si tu inainte sa scrii aiurea, motorul de 1.6 de 205cp si cel de pe RS sunt dezvoltate integral in Spania de catre divizia RS. De altfel Megane-ul GT actual este primul model GT facut intregral de catre divizia RS.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru