Mitsubishi Lancer Evo X, primele fotografii
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fanii modelelor de performanta vor avea motive de bucurie luna viitoare la Salonul Auto de la Tokyo. Mitsubishi a anuntat ca la salonul nipon va dezvalui in premiera mondiala mult asteptatul Evo X, model care imprumuta platforma actualului Lancer, dar vine cu un bagaj de putere impresionant.
Constructorul japonez nu a oferit inca detalii oficiale sau un comunicat de presa despre noul Evo X insa a publicat cateva imagini cu versiunea destinata pietei japoneze, GSR, si o fotografie de interior a variantei care va fi livrata in Statele Unite, MR. Setul de imagini este completat de o serie de fotografii si un video ale noului Evo X, surprinse weekend-ul trecut la evenimentul Motorsport Japan 2007.
Performantele masinii au fost insa testate in avans de o revista de specialitate, "Car and Driver", care le-a publicat apoi pe internet. Potrivit redactorilor, care au testat ambele versiuni, GSR si MR, japonezii au ascuns sub capota un motor in patru cilindri, supraalimentat, care dezvolta 295 de cai putere si un cuplu motor de 300 Nm.
Performantele acestui propulsor sunt insa mai slabe decat ale vechii generatii, sprintul 0-100 de km/h realizandu-se in 5 secunde. Cu toate acestea, redactorii au afirmat ca noua generatie castiga mai multe plusuri la capitolul aderenta si manevrabilitate.
In cazul versiunii MR, puterea este transmisa ambelor punti printr-o cutie secventiala cu dublu ambreiaj. De cealalata parte, GSR va dispune "doar" de o cutie manuala cu cinci trepte. Ambele versiuni vor fi echipate cu un nou sistem de tractiune integrala cu o distributie 50/50 a puterii motorului. In conditii speciale 80% din capacitatea propulsorului poate fi transmisa puntii care are probleme de aderenta.
Se pare ca pretul pentru versiunea japoneza va fi fixat undeva la 30.000 de dolari, americanii fiind insa nevoiti sa plateasca mai mult pentru MR din cauza echiparii acestuia cu transmisia automata cu dublu ambreiaj.
Automarket va va tine la curent cu noi informatii despre Mitsubishi Lancer Evolution X, imediat ce acestea vor fi publicate de constructorul japonez.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Tera, un SUV desenat, dezvoltat și care urmează să fie produs în Brazilia. Este bazat pe aceeași arhitectură ca Polo și T-Cross. (04.03)
-
Toyota a pregătit câteva noutăți pentru Corolla. Printre actualizări se numără materiale noi în habitaclu, precum și o paletă de culori cu o nuanță nouă. (03.03)
-
MG a publicat prima imagine oficială cu viitorul S5, un nou SUV electric. Noul model va fi lansat în Europa în această primăvară, iar detaliile tehnice vor fi comunicate în următoarele săptămâni. (03.03)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Toyota: modelele de performanță vor păstra motoarele pe benzină și cutiile manuale
-
Noua Skoda Enyaq facelift a intrat în producție
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
xcum..evo-urile sunt super masini .. concurenta directa pentru subaru .. super masini si nimic mai mult de spus :x
mijto de tot
e bine ca e diferita de EVO9
cui e place e place mey stie ei ce stie
si cine nu intelege sa fie sanatos..sunt muuuulte masini si mai multe gusturi.
EVO X e miezul..
auzi cica bate un bmw sa un audi quatro.crezi?
dar daca facem o mica comparatie si pornim de la simplul fapt ca noul Subaru Impreza are 300 CP si mai adaugam extraordinarul motor boxer, care inseamna automat centru de greutate mai coborat....
noul motor ce va ekipa noul Impreza este complet nou,(cuplu mai mare, emisie drastic reduse, etc...) pe cand cel de la Evo X, e doar un Upgrade slab.
eh, bineinteles ca designul EVO-ului X e mai reusit decat cel al noului Impreza, dar asta nu inseamna ca Subaru a pierdut lupta!
vezi si versiunea sedan: http://www.autospot.ro/articole/masini_noi/noul_subaru_impreza_-_primele_imagini_si_date_oficiale.html
Am fost si la dealer, da aia sunt mai paraleli ca mine. Mai bine se angajeau la fast-food.
Cu 10.000 de euro mai ieftin decat Impreza?
Adio,Subaru!
era bine daca o faceau mai aierodinamica, fata aia ii nasoala rau dar totusi merge ...