Mitsubishi a anunțat la sfârșitul lunii mai că analizează modul în care își va schimba strategia pe piața europeană, ca urmare a noutăților anunțate în cadrul Alianței pe care o are cu Renault și Nissan.
Presa internațională a speculat inclusiv că producătorul japonez s-ar putea retrage de pe continentul european, însă CEO-ul Takao Kato a oferit acum o serie de informații suplimentare.
Astfel, pentru Mitsubishi, Europa este o "mega-piață" unde va reduce cheltuielile, ceea ce va avea inevitabil un impact asupra gamei de modele.
"Vom reduce gradual investițiile pe mega-piețe. În aceste circumstanțe, am făcut o schimbare de politică spre puțin, dar frumos", a explicat Kato citat de publicația Automotive News.
Oficialul mărcii nu a intrat în detalii cu privire la modul în care va fi restrânsă gama de modele, însă presa internațională a relatat o serie de informații despre planurile producătorului pentru piața europeană.
Astfel, noua generație Outlander ar putea fi prezentată în cursul acestui an, un element important în contextul în care versiunea PHEV este și în prezent cea mai vândută mașină cu sistem de propulsie plug-in hybrid pe continentul european.
În plus, presa speculează că Eclipse Cross va primi în această vară un facelift care va include ca noutate și o versiune plug-in hybrid.Via Automotive News
Dar sunt atât de prezenţi că au ce să mai reducă???
Multe companii auto par un Nokia aşa.... în faţa maşinilor.... chinezeşti... ieftine, cu tehnologie furată sau gratuită şi la preţ de dumping ???
Ne trezim apoi cu un Huawei cu preţuri mai mari de Samsung....
Proşti mai suntem...
@Edikk
La ultima fraza vorbesti in numele tau.
După Colt, ne-am trezit în Europa cu Space Star... cri, cri, cri...
ok, dlor mitsubishi, putin dar frumos. atunci readuceti lancer evo, sau macar sistemul 4x4 de pe el, readuceti 3000Gt daca tot vorbim de frumos, readuceti un eclipse original, nu acest suv / crossover sau ce mama lui e . nu aveti inspiratie in marele grup din care faceti parte? uitati-va la veciniii mazda: putin, frumos, calitativ, apreciat
De când au renunțat la Carisma olandeză Mitsubishi Motors Europe a cam luat-o în jos.
Au omorât pe rând modelele emblematice ca Galant, Lancer Evo și chiar Lancer, pe care-l mai produc local doar pentru oblici din zona lor.
Jonglează cu numele, Colt-ul e vopsit Space Star iar între între ASX și Outlander au înghesuit o ciudățenie de SUV cioplit și i-au dat alt nume cu rezonanță din trecut, că tot era liber acum: Eclipse.
Totuși, cu 5 modele și-o mână de motoare ce pot să mai facă în Europa?
Mie-mi par înghețați în proiect, se duc pe copcă și-or să devină un producător local în bucățica lor acolo.