Esential
10 | luni dureaza constructia totala a fabricii de baterii Litiu-Ion a celor de la Mitsubishi. |
10 | luni dureaza constructia totala a fabricii de baterii Litiu-Ion a celor de la Mitsubishi. |
Bateriile care functioneaza pe baza de litiu-ion in sistemele de propulsie hibride si full-electrice au devenit, in ultimul timp, o adevarata mina de aur pentru cei care le produc. Deoarece cresterea cererii pentru aceste baterii este direct proportionala cu nivelul cifrei vanzarilor acestui tip de modele, Mitsubishi a decis sa isi construiasca propria uzina de baterii litiu-ion pentru a intampina dorinta clientilor marcii.
Fabrica va fi deschisa in Japonia in aprilie 2009, urmand sa produca 200.000 de celule Li-Ion pe an, destule pentru a alimenta 2000 de masini. Capacitatea anuala pa creste exponential in anii de dupa inaugurare, urmand ca productia totala de la Shiga sa ajunga pentru alimentarea a 10.000 de masini anual. Desi Mitsubishi planuise initial dezvoltarea unei linii de productie intr-una dintre uzinele deja existente, capacitatea limitata a acesteia (care acoperea nevoia a circa 1000 de masini pe an) a facut ca planurile japonezilor sa fie date peste cap.
Bateriile care vor fi produse in fabrica din regiunea Shiga vor fi utilizate, in cea mai mare parte, ca suport tehnic pentru modelul 100% electric MiEV (foto, conceptul i-MiEV), care se afla in curs de testare si dezvoltare. electrice dintre constructorii niponi. Toyota (impreuna cu Matsushita Electric) si Nissan (impreuna cu NEC) au anuntat de asemenea dezvoltarea unor linii de productie pentru baterii pe baza de Litiu-Ion.
MiEV va deveni, de altfel, principala arma a celor de la Mitsubishi in razboiul modelelorvia | Automotive News
Comentarii (2)