După o lungă campanie de promovare, a venit vremea să facem cunoștință cu cea de-a 7-a generație a lui Mitsubishi Colt. Astfel, după o pauză de 11 ani, Mitsubishi Colt revine oficial în Europa, iar noul model este aproape identic din punct de vedere vizual și tehnic cu noul Renault Clio facelift. Nu este o surpriză să aflăm că noul model japonez este bazat pe platforma CMF-B, împărtășită cu geamănul său francez.
DESIGN APROAPE IDENTIC CU RENAULT CLIO
Noul Mitsubishi Colt poate fi distins prin elementele de decor cromate din zona grilei, situate lângă o siglă mare a mărcii nipone. Acest design poartă numele Mitsubishi Dynamic Shield. De asemenea, bara de protecție nu este la fel de puternic sculptată și presărată cu elemente de design ca geamănul său.
Priza de aer, de exemplu, este mai mică. În schimb, luminile secundare au aceeași formă ascuțită ca cele văzute la noul Clio facelift. Între timp, în partea din spate, singura diferență notabilă față de Clio facelift este înlocuirea emblemei mărcii cu inscripția numelui acesteia.
4 LINII DE ECHIPARE
La momentul lansării, noul Mitsubishi Colt este disponibil cu 4 linii de echipare: Inform, Invite, Intense și Instyle. De asemenea, modelul subcompact primește o paletă de culori compusă din 5 nuanțe: negru onix metalizat, roșu Sunrise, albastru Royal, gri Volcanic și alb Arctic.
În funcție de nivelul de echipare ales, clienții pot alege între jante cu dimensiuni de 15, 16 sau 17 inch, precum și mai multe opțiuni cu privire la oglinzile exterioare, la spoiler și la placa de protecție din față.
LISTĂ GENEROASĂ DE DOTĂRI
Interiorul noului Mitsubishi Colt este, practic, identic cu cel al noului Renault Clio facelift.
În echiparea de bază, noul Colt primește un ecran central de 7 inch și un alt ecran tot de 7 inch pentru instrumentarul de bord. Opțional sunt disponibile un instrumentar digital de 10 inch și un ecran central de 9.3 inch pentru sistemul multimedia.Acest sistem este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. Noul Colt primește și o tavă de încărcare wireless pentru smartphone, precum și două porturi USB, un sistem audio Bose Premium cu 9 difuzoare și un sistem de iluminare ambientală. Modelul mai vine echipat și cu scaune și volan încălzite, frână de mână electrică și un sistem de acces fără cheie.
VERSIUNE HIBRIDĂ DE 145 CP
Noul Mitsubishi Colt va fi disponibil în Europa cu 3 motorizări. Cea mai mică dintre acestea este reprezentată de motorul pe benzină 1.0 MPI cu 3 cilindri, aspirat natural și care dezvoltă 65 de cai putere. Acest motor este cuplat exclusiv la o cutie manuală cu 5 trepte.
Al doilea motor din gamă este tot un propulsor pe benzină de 1.0 litri cu 3 cilindri MPI-T, dar care primește un turbocompresor, de unde rezultă mai multă putere: 90 de cai putere. Acest motor primește o cutie manuală cu 6 trepte.
La final, noul Mitsubishi Colt primește și o versiune hibridă, cu un motor termic pe benzină de 1.6 litri cu 4 cilindri, cuplat la două motoare electrice alimentate de o baterie de 1.2 kWh. Acest agregat dezvoltă 145 de cai putere și este cuplat la o cutie automată multimodală.
Deocamdată, Mitsubishi nu a dezvăluit performanțele pentru fiecare motor.
SISTEME DE SIGURANȚĂ ACTIVE
În încheiere, noul Mitsubishi Colt primește și un pachet generos de sisteme de siguranță pasive și active. Printre acestea, amintim de: cameră cu vedere de 360 de grade, cruise control adaptiv cu funcție stop & go, avertizare unghi mort, fază lungă automată, sistem de atenuare a coliziunii frontale, avertizare părăsire bandă, asistent pentru păstrarea benzii, asistent de parcare, avertizare prezență trafic în spate și un sistem de recunoaștere a semnelor rutiere.
Producția noului Mitsubishi Colt va începe în septembrie. Modelul japonez va fi construit în Turcia, la fabrica Renault din Bursa.
via Mitsubishi
Mitsubishi a ajuns mai rau decat Dacia. Ma uit cu drag la filmele cu jackie Chan si cum era in anii 80 si 90, cu tot felul de Mitsubishi. Inclusiv concepte de tot felul.
Acum sunt doar niste Renault cu "sigla M lipita" peste.
:)))))
Masina japoneza construita de Renault in Turcia:)) Si cand te gandesti ca Mitsubishi candva a scos modele ca EVO si PAJERO, absolut incredibil, urate vremuri mai traim.
prea multe artificii inutile deci, in opinia mea. as alege in locul acestui colt, fara dubiu, pe clio, daca chiar as vrea tehnica de sub tabla, care e chiar reusita, de altfel.
e cum se mai intampla cateodata cu biletele de avion, cumperi la KLM si zbori cu Airfrace :). globalizare ...
Oricum te uiti, tot Clio vezi, prea putin restilizat.
Imi pare rau, dar nu este un Mitsu.
Stii, lucrurile proaste din trecut nu se repeta, asta inseamna progres.
Clientii din vremuri erau mai putin informati, dar in ziua de azi, e jignitor.
Asta pe bune, alaturi de "noul" ASX pot fi denumite Mitsubishit.
Putea sa plece cum a plecat Chevrolet si altii din EU.
Nu pot sa nu “remarc”… noul Colt a reînviat!!!
Și odată cu gândirile filosofice despre viață, conștientizez de asemenea și faptul că noul Mitsubishi Colt este o mașină chiar bună în principiu. Motoare Renault, deci bune, baza: Renault Clio - o mașină excepțională.
Este într-adevăr trist ce se întâmplă cu marca mult iubită de JDM-iști (care știu în sinea lor că Subaru e mai bun). Dar să nu uităm că la bază, Colt este un Clio câte se pote de veritabil, ceea ce este un lucru excelent.
Partea decisivă, cred că rămâne prețul, dar cred că va fi puțin mai mare decât la Renault Clio, deci asta va însemna și vânzări mai slabe.
Dar citatul celebru al lui Dr. Seuss este valabil și în cazul de față: “Don’t cry because it’s over, smile because it happened.”