Mitsubishi CA-MiEV este un concept care prefigurează un model electric cu o autonomie de 300 kilometri, care va fi expus la Salonul Auto de la Geneva. Până acum, japonezii ne-au prezentat doar o imagine teaser a acestui model, dar acum avem mai multe imagini oficiale ale noului lor concept. Încă de la început, CA-MiEV a fost văzut ca un succesor al lui i-MiEV, primul vehicul electric de serie din lume. Cei de la Mitsubishi consideră că viitorul le aparţine vehiculelor electrice, aşa că sunt obligaţi să construiască noua generaţie a acestor vehicule.
În raport cu i-MiEV, noul CA-MiEV prezintă un aspect diferit şi pare să fie semnificativ mai mare. Modelul pare să se apropie de clasa subcompactă, iar formele prezente pe caroserie par să trădeze modificări serioase în vederea îmbunătăţirii aerodinamicii. Conceptul prezintă o caroserie uşoară, menită să asigure un nivel corect de manevrabilitate şi o piedică cât mai mică pentru sistemul de propulsie electric.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Via Mitsubishi
Nu stiu daca abordarea designului iesit din comun asociata tehnologiei electrice face prea bine. Masinile electrice par sa devina o platforma de popularizare a designului indraznet dar ar fi tragic sa se confunde cele doua lucruri . Mntsn nu se poate desprinde de o astfel de perceptie (nu e singurul) dar parca suntem cu totii vaccinati si putem gandi putin si altfel decat in niste limite impuse de producatorii ce ne vand de la o generatie la alta aceeasi "marie cu alta palarie".
Dar pentru altii, printre care ma numar si eu, masina este mult mai mult decat un obiect. Este un univers intreg, o industrie cu extrem de multe ramificatii / implicatii, o pasiune pe care o vanam zilnic si din care sorbim cu sete fiecare stire. De aceea, pe cei muscati de virusul numit "automobil", ne doare, ne frustreaza si ne intristeaza anumite actiuni ale constructorilor, chiar daca vorbim de automobile pe care niciodata nu ne vom putea permite sa le conducem. Tot pe aceeasi linie de idei si de data asta indiferent de partea financiara, detestam din tot sufletul anumite creatii (chiar provenind de la marcile noastre "de suflet") pe care nu le putem accepta, oricat de dispusi spre compromis ne-am stradui sa fim.
Ar mai fi si alte categorii de consumatori ai bunului numit "automobil", dar nu vreau sa ma enervez acum amintindu-mi de ei.