Mitsubishi a anunțat luni primele detalii despre rezultatele financiare pentru anul precedent și a stabilit o nouă strategie la nivel global pentru următorii trei ani.
Astfel, potrivit datelor preliminare, constructorul japonez anticipează că a înregistrat o pierdere de circa 1.1 miliarde de euro în anul fiscal precedent (aprilie 2019-martie 2020). Prin urmare, Mitsubishi intenționează să reducă costurile fixe cu 20% în perioada următoare, iar acest program de reduceri va afecta inclusiv piața din Europa.
Mitsubishi a confirmat că a "înghețat" introducerea de noi modele pentru piața europeană, însă menționează că vânzările actualelor modele vor continua.
Noua strategie pe termen lung vizează practic o reducere a prezenței în Europa, anticipată încă de la finalul lunii mai, atunci când Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi a prezentat o strategie complexă.
Mitsubishi nu a menționat explicit dacă modelele actuale vor primi actualizări în Europa, însă publicația Automotive News susține că japonezii nu vor aduce pe Bătrânul Continent nici noua versiune plug-in hybrid planificată pentru Outlander, nici viitorul Eclipse Cross facelift.
Reprezentanța nord-americană a anunțat la sfârșitul săptămânii trecute că Outlander PHEV va avea un motor mai puternic și o baterie cu autonomie mai mare.
Actualul Mitsubishi Outlander PHEV utilizează un motor pe benzină de 2.4 litri și 135 de cai putere acompaniat de două motoare de 95 de cai putere. În total, sistemul plug-in hybrid oferă 224 de cai putere. În plus, modelul are o baterie cu o capacitate brută de 13.8 kWh care oferă o autonomie electrică de 54 de kilometri.Prețurile de listă pentru Mitsubishi Outlander PHEV încep în România de la 40.329 de euro.
Via Mitsubishi
exemplu de manual pentru "wishful thinking"
Am înfrânt !
:)))