Miss World promoveaza Maserati Quattroporte S
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Maserati a semnat un acord cu Tatana Kucharova, castigatoarea titlului Miss World 2006, pentru a promova modelul Quattroporte S.
Atunci cand un constructor de talie mondiala cauta sa atraga in showroom-urile sale si altfel de clienti, cea mai simpla metoda de promovare este asocierea brandului sau modelului cu o vedeta.
Dupa Audi si Seal sau Ford si Olga Kurylenko, mai nou si Maserati apeleaza la aceasta practica. Exclusivistul Quattroporte S este asociat mai nou cu imaginea celebrului model ceh Tatana Kucharova. Cehoaica a devenit cunoscuta in 2006 cand a castigat titlul Miss World.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)