În interiorul Grupului Volkswagen continuă mișcările de personal. După ce mai multe capete au căzut în urma scandalului Dieselgate, iar managerii s-au văzut nevoiți să accepte funcții de conducere pe care nu și le doreau, aflăm despre mutări noi, apărute în conducerea Lamborghini. Bineînțeles, fără o legătură directă cu scandalul Dieselgate.
Potrivit unui comunicat de presă, Stephan Winkelmann, omul care a stat în fruntea Lamborghini din 2005 și până în prezent, se va despărți de marca sa de suflet. Winkelmann a fost numit președintele diviziei de performanță Quattro, în locul lui Heinz Hollerweger, retras din funcție cu onoruri, după 40 de ani de activitate în cadrul Audi.
Prin urmare, Winkelmann va fi nevoit să lase supercarurile exotice în favoarea unor modele de performanță ceva mai pământești, care se bat cu produsele diviziilor omoloage: BMW M și Mercedes AMG. Fostul șef Audi va fi responsabil de toate produsele AUdi RS care vor ieși de sub umbrela diviziei Quattro.
Frâiele constructorului din SantAgata Bolognese vor fi preluate, culmea, de un om din barca adversarilor: Stefano Domenicali, cel care a condus echipa de Formula 1 a celor de la Ferrari.
Angajat al constructorului din Maranello încă din 2001, Domenicali a fost cel care l-a înlocuit pe Jean Todt în fruntea echipei de Formula 1 în anul 2007. A reușit să aducă un titlu Scuderiei, însă a părăsit echipa în aprilie 2014. Din noiembrie 2014 el era angajat Audi și se credea că va conduce constructorul din Ingolstadt în Formula 1.
Comentarii (2)