Ministrul Transporturilor: Podul suspendat peste Dunăre trebuie să fie dat în circulație până la finalul anului viitor

de Alexandru Monenciu
Luni, 06.12.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
După o vizită pe șantier, Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a declarat că podul suspendat peste Dunăre, de la Brăila, trebuie să fie dat în circulație până la finalul anului viitor.

Podul care se construiește în prezent peste Dunăre, la Brăila, este un proiect foarte complex. La final, podul va avea o lungime totală de 1.974 metri, cu o deschidere principală de 1.120 metri și două deschideri laterale de 489.95 metri (pe malul Brăila) și 364.55 metri pe malul Tulcea.

Pe lângă pod se vor construiesc alți 23 de kilometri de drum expres. "La momentul finalizării va fi al treilea pod din Europa din punct de vedere al deschiderii centrale și al lungimii," potrivit CNAIR.

Când va fi gata? Potrivit ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, care a făcut o vizită pe șantier, "Podul trebuie să fie dat în circulație până la sfârșitul anului viitor, așa cum prevede contractul!" a scris acesta pe Facebook.

via HotNews.ro

Foto: Sorin Grindeanu/Facebook

Comentarii (9)

  • Edikkk
    Pe când Autostrada Brăila - Focşani (care să aducă traficul din Moldova spre pod), Autostrada Brăila - Buzău (care să aducă traficul din Transilvania via Ploieşti către pod) şi Autostrada pod Dunăre Brăila - Tulcea - Constanţa (care să ducă tot acel trafic către port şi litoral) ???
    5 4
  • no,si cand il lanseaza la apa?
    5 1
  • Probabil cel mai spectaculos santier de infrastructura postrevolutionar, important si ca investitie (aproape o jumatate de miliard de Euro). Treaba merge foarte bine si sunt mari sanse sa fie finalizat la timp. Cred ca inca sunt ceva emotii cu drumurile de legatura, intarziate. Personal sunt curios sa vad ce valori de trafic va atrage. sper sa nu fie la fel de falos precum Calafat-Vidin si la fel de ... gol !
    3 2
  • @edikk
    autostrazile alea de care zici nu se vor face pentru ca nu exista trafic care sa justifice o autostrada. In rest asteptam posul cu interes. mare parte cred ca sunt bani europeni. Ma bucur ca suntem in UE, altfel situatia la noi era ca in Serbia sau mai rau, ca in Ucraina.
    2 6
  • opt 12:24
    Se vede ca n-ai fost in Serbia,au sarbii niste autostrazi la care noi doar visam!
    5 0
  • @10:48... de doua trei ori pe an merg in zona calafat...nu pot înțelege cum de ti se pare fără folos podul de la calafat când permanent sunt cozi kilometrice in apropierea lui... ca in ansamblu lucrarea e făcută fără cap sunt de acord... dar nu podul ci drumul de legătura... practic ești nevoit dacă vrei sa mergi in calafat sa stai in coloana la cozile kilometrice după tiriștii care vor sa ajunga la bulgari poate și câteva ore ori sa circuli peste linia continua...evident ca șoferii turismelor aplica a doua varianta
    2 1
  • @12:24... și ce e rău jn Serbia dar mai ales in Ucraina?...eu unul sper ca ue sa se destrame...dar mai ales ce e bine la noi?
    1 3
  • @12:24... a văzut la tv un documentar despre yugo... mașina sârbească și s a gândit ce norocoși suntem ca avem logan
    2 0
  • inexorabil
    Către @12:48 – ai recunoscut cu cine (cel care a postat chiar înaintea ta) ai de-a face? Eu, unul, am ajuns să identific pe loc amprenta securiştilor, chiar şi dacă m-aş afla pe lună! Iar securiştii mint de îngheaţă vâlvătăile iadului!! Numeşte-o cum vrei: firea, menirea, profesia, ispita, energia, motivaţia, pasiunea, arta, respiraţia, viaţa lor.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru