Într-un interviu acordat celor de la Gândul.info, Ioan Rus afirmă că se aşteaptă ca licitaţia privind realizarea studiului de fezabilitate să aibă un câştigător până la finele lunii curent.
Ministrul Ioan Rus a preluat portofoliul CNADNR în urmă cu două zile şi susţine că încearcă să soluţioneze problema în cel mai scurt timp posibil. Cea mai mare problemă rămâne lipsa fondurilor pentru finanţarea autostrăzii Comarnic - Braşov. Până la începerea lucrărilor la Autostrada Comarnic- Braşov, autorităţile locale din Prahova pregătesc modernizarea drumului Săcele – Valea Doftanei. Acesta este o alternativă la DN1, iar lucrările de reabilitare şi modernizare ale acestui sector de 29 de kilometri ar costa 45 de milioane de euro şi ar putea prelua până la 15% din traficul de pe artera respectivă. În prezent, drumul Câmpina – Valea Doftanei este un drum judeţean folosit de localnicii care nu au altă alternativă şi de lucrătorii din domeniul silviculturii.Ministrul Transporturilor: "Autostrada Comarnic - Braşov va fi gata peste patru ani"
Autostrada A3 Comarnic-Braşov va fi construită în patru ani, anunţă Ioan Rus, Ministrul Transporturilor. Momentan, nu a fost derulată nici licitaţia privind compania responsabilă de studiul de fezabilitate al sectorului de drum.
Citeşte şi...
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
PS A1 face parte din coridorul IV paneuropean fiind finantata de UE. Cu toate acesetea se refuza in continuare construirea sectorului Pitesti-Sibiu in detrimentul Comarnic-Brasov care va trebui sa fie finatata integral de guvern (sau in parteneriat pubilc privat care se va traduce apoi prin taxe de autostrada piperate). Nu spune nimeni sa nu se faca Comarni-Brasov insa e chestiune de prioritati! intai faci scheletul si deabia apoi ”fractalii”...