Minicar-ul VW City Expert va costa 9500 de euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La inceputul acestei luni va anuntam ca Volkswagen va dezvolta propriul sau minicar, botezat de oficialii germani City Expert. Astazi revenim cu noi informatii despre micul model furnizate de oficialii grupului german.
Noul model, isi va face debutul la Frankfurt si se va remarca prin dimensiunile mici, doar 3.5 metri, cu 35 de cm mai mic decat actualul model Fox. In ciuda dimensiunilor mici, City Expert va oferi loc pentru patru persoane si bagajele lor.
In ceea ce priveste motorizarea micului model, Volkswagen s-a gandit la amplasarea motorului, cel mai probabil de doi sau trei cilindri, in partea posterioara a masinii. Puterea propulsorului, care se anticipeaza a fi unul diesel, va fi transmisa puntii spate.
Oficialii grupului VW au estimat ca modelul va avea un pret de pornire de 9500 de euro si nu de 7000 de euro, cum fusese anticipat initial. Jurnalistii germani au oferit publicului si o imagine prelucrata digital a mini modelului VW.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
si nu logan ;)
Masina e ok, in alte tari, civilizate, masinile mici se vand intr-o veselie.
In primul rand TREBUIE SPECIFICATA RAZA CURBEI CARE ESTE ABORDATĂ care se exprima in metri si nu e putin lucru diferenta dintre una cu raza de 10 m sau alta cu raza de 100 de m.
Si sa mai stiti aici, nu doar de la mine: Daca o masina "stă" in curbe si nu se rastoarna , ea sigur va derapa chiar si numai pe sensul opus suficient cat sa nu mai fie sigura. Asa ca tineti-vă de gura si de taste inainte de a mai comenta ceva in legatura cu Loganul, pentru ca fie nu aţi condus deloc unul, fie aţi luat unul de 1,4 fara servo sau ABS pe el.
N-o fi el Loganul o masina ce sea egaleze Maybachul dar cu siguranta e ceva mai bun decat a fost vechea dacie pana acum.
Sunteti varza ca nu stiti nimic..
e urat! shi aiurea :-??
calitativ....ramane de vazut,
nu am vazut pareri legate de logan, in articole cu supercar-uri, in rest, l-ati bagat in toate categoriile Bravo!!
Masina mica e pentru putinii care constiuentizeaza ca se misca preponderent in oras, au alte gusturi, alt stil de viata si mai multi bani decat clientul de Logan.
Daca VW-ul e cu tractiune spate, la clima noastra poate deveni o problema deplasarea iarna. De obicei (casele mari care transmit totul pe spate gen Mercedes, BMW de care sunt pline strazile) rezolva problema cu un ESP si pneuri de iarna; in acest caz(cu ESP) cred totusi ca masina va deveni prea scumpa si poate prea aproape de versiunea de baza a lui Polo).
Oricum, mentalitatea majoritatii clientilor din ROmania nu e in favoarea acestui model. In timp ne vom mai schimba si noi si nu o sa mai vrem Passat pentru persoane care circula 95% in oras ca nu renteaza nici ca timp de deplasare , nici ca buget de nervi si nici ca si costuri.
esiti naibi de pe site ca mam saturat de voi(presupun ca sunt angajati la dacia ca altfel nu ar spune despre LOGAN ca este o masina buna,nu-i asa?)
1. Vorbim de un vehicul din clasa mica, ideal pentru deplasarile si parcarile din spatiul urban. Evident ca orice comparatie cu Logan este penibila. Pretul similar este doar un criteriu printre altele...e ca si cum ai spune ca decat City Expert mai bine iti iei un sistem audio de apartament Bang&Olufsen...adica o comparatie inconsistenta logic.
Segmantul tinta pentru aceste masini va fi constituit pe de-o parte din cei care au deja un alt vehicul "de familie", iar pe de alta de firmele care au angajati agenti.
2. Un motor in 3 cilindrii nu e neaparat subdimensionat. Uitati-va la Toyota Aigo (107 si C1) care are un motor de 68 CP extrem de agil si cu un consum de invidiat.
3. Tractiunea spate s-ar putea sa fie o oarecare problema pentru ca, evident, intr-o masina de 9500 de euro nu iti permiti sa pui tehnologie costisitoare.
4. Logan-ul, chiar daca pentru patura saraca e o masina aspirationala in care se proiecteaza setul de valori ideale, chiar nu sta bine in curbe.
Asta e sistemul de referinta?
VW CE va fi o masinuta ok chiar si cu tractiune pe spate si va avea si ESP.
German cars sucks ! O alta timpenie ! Si uritaaaaaaaaaaaaaa !
Cred ca se va uita acest cuvant odata ce Dacia va scoate un nou model de masina, la fel cum s-a intamplat cu Solenza. Si la fel e cu aoricare alt produs... ia ganditi-va la 3 marci de ciocolata...cam aceleasi marci se vor gasi la toti....
Daca apari mult in reclame..asta e "riscul" ca f multi sa-ti cumpere produsul.... si nu-i deloc rau.....by the way ....managerul general de la Renault care e angajat pana la urma are vreo 40 milioane euro anual.... trebuie sa vinzi ceva ca sa ai banii aia...iar daca produsul e bun sau macar ii faci cumva pe oameni sa simta ca au facut o alegere buna...ai de unde sa iti dai un salariu de 40 mil euro si sa platesti si toate chelt, ba sa mai scoti si un profit la urma...
Si nu e o chestie rea pana la urma....publicitatea conteaza. Cine mai stie ce reprezinta "Torsion", ca pana nu de mult toti erau cu Adidas Torsion pe buze.....asta e..o zi faina la toti......
Loganul e cea mai buna masina cine zice ca nu e asa nu stie ce vorbeste, masinile germane sunt cel putin cele mai bune pe langa logan si cine zice altfel e un fraier, masinile frantuzesti sunt niste gunoaie cine zice ala e si toate celelalte masini sunt ceva mai ok, dar oricum nu se compara cu masinile germane si loganul. Cine zice asta se pricepe la masini, restul sunt niste copii, niste prosti, n-au mai condus alte masini, fraieri, nu stiu nimic si altele de genul? E bun sumarul?
In clasa ei pretul oricum va fi mare ca doar e VW. O sa dea clasa la calitatea materialelor constructiei etc. Concurenta va fi mare. In Romania totusi o sa aiba un succes moderat si numai pentru ca se numeste VW.
Pentru cei care considera Matizul o masina praf le spun ca se insala. Este o masina buna de oras si chiar pe distante lungi face fata. Oarecum submotorizata dar fiabila si economica.
Despre Logan ar trebui sa se faca un topic separat pe site si sa se stranga acolo toate frustrarile pro si contra.
Eu zic ca am o cunostinta (german) din Germania care si-a luat Logan. Asta pentru ca spre deosebire de bizonii din RRomanica care fac "combinatii" ca apoi sa se dea cu un ML, X5, Cayenne si bizonii astia mai mici care saliveaza si doresc sa aiba si ei macar o serie 3 cu motor de 1.8, in Germania exista oameni care traiesc din salarii, platesc impozite, chirii, asigurari si pentru ei conteaza sa cumpere o masina noua pentru 5 persoane si portbagaj incapator, ieftina si cu garantie, decat una din masinile second hand.
Si pentru ca vorbiti de masini praf. Consc un patron cu Audi Allroad, cei a stat 2 luni cumulate in service in Romanica pentru diferite schimburi de piese in tei ani (nu a suferit prea mult saracul ca mai avea un A6 4.2, dar s-a enervat cunmplit cu aia de la Porsche).
Eu in acest timp am avut un Matiz si in afara de revizii care mi-au luat 4 ore intr-o singura zi nu am avut probleme.
Deci notiunea de "praf" e relativa.
Sunt fost posesor de Megane si va spun sincer la asigurarea service sunt josnici , la vechiul Megane 1.9 dci dupa 10 sesizari scrise in garantie probleme electrice 2 baterii schimbate la o saptamana de la iesirea din garantie sa dus alternatorul si a trebuit sa platesc 38 milioane lei( 2004 ) .Momentan am Skoda octavia 2 1.9 tdi elegance 2005 -102.000 km on bord si in afara de rulmentul dreapta care este varza si volanul ros la propriu nici o pb .La firma avem : 2 Logan 1.4 mpi 2005 -64.000 km respectiv 48.000 km isi fac bine treaba dar sunt pline de greierasi probleme electrice care apar si dispar singure directia ambelor masini este varza si cu toate ca am schimbat tot ce tine de directie , dupa ce le faci ungiul la 500 km incep sa traga ba stanga ba dreapta , in afara de cele 2 logan mai sunt si 2 opel astra clasic 1.7 dti tot 2005 -56.000 si resp 53.000 km fara nici o problema directie simpla si robusta motoare simple si ieftine de intretinut asteptam rugina.
Am avut la firma un renault clio symbol 1.5 dci expresion 2003 vandut la 43.000 km in 2006 - masina a stat pe dreapta o luna din cauza unui releu defect si cu greu a putut fi descoperita cauza ca si loganul directie praf greierasi nu mai zic .
Tatal meu a avut 407 . 1.6 hdi 2005 la 36.000 km a cazut ambreiajul si 1000 de probleme la calculatoare si fire - vandut acum posesor Audi A6 . 2.0 TDI 2006 73.000 km fara nici o problema masina este ca si noua.
Toate aceste masini le-am condus am pierdut muuulllt timp cu ele in service si am ajuns la concluzia ca masinile francezilor sunt niste barci pline de greierasi facute pentru pentru asfalt fara denivelari si la care ai nevoie de un electrician auto super profi angajatul tau iar la domeniul service tre sa ai un cont bine pus la punct sa faci fata la preturile lor.
Masinile germane sunt mult mai intelegatoare cu gropile combustibilul prost si legat de partea electrica si directie sunt net superioare , plus finisajele sunt mult peste reno si pejo.
Asa ca astept cu nerbdare acest nou wv sa schimb cele 2 loganuri.
Pentru cine are timp de service bani sa bage in directii suporta zgomotul de plastice in interior si nu are pretentii ca masina lui sa stea bine pe sosea ( eventual marinarii ei sunt obisniuti cu tangajul ) sa isi ia logan e o masina BUNA :))
Cat despre utilizatorul de deasupra mea: daca compari audi a6 cu peugeot 407 esti nebun de legat, cu tot cu 2.0 tdi-ul tau. mai ramane sa compari phaeton sau a8 cu c6 si sa-ti iasa caramizile nemtesti mai bune:)) sunteti culmea oameni buni. ce va trebuie sa intelegeti ca jegurile astea nemtesti sunt niste masini fara nici un fel de personalitate? sa nu vorbim de performante, calitate, finisaje, astea... ca se ascund dragele mele passate si a8uri dupa c6, accord, camry....
Mai toti producatorii incearca sa faca masini cat mai mici si mai economice ...cei drept nu pt noi romanii ...noua ne plac cele care depasesc 2500cmc..:)
Sper sa mai construiasca astia in RO niste drumuri deastea de tara sa aveti unde merge cu masinile voastre (barci)