Cum anul 2021 s-a încheiat, a venit timpul ca fiecare producător de automobile să tragă linie și să vadă cum s-a descurcat într-un an afectat de pandemia de coronavirus și, mai ales, de criza mondială de semiconductori.
Anul trecut, MINI a comercializat la nivel global 302.144 de mașini noi, cu 3.3% mai multe decât în 2020. Cererea pentru modelele Mini echipate cu sistem de propulsie electrificat a cunoscut o creștere notabilă, vânzările crescând cu 64.3%, la 53.245 de vehicule.
Mini Cooper SE, modelul pur electric al mărcii britanice, a reușit aproape o dublare a vânzărilor (+ 98.2%). În 2021 au fost comercializate 34.851 de unități, la nivel global. Cu alte cuvinte, fiecare al treilea client al unui Mini Hatch 3 uși a optat pentru varianta cu zero emisii.
Piața principală pentru Mini Cooper SE rămâne Germania. În România, au fost înmatriculate 86 de exemplare, cu 2.5% mai multe decât în 2020, o performanță ce plasează Mini pe locul 3 în topul înmatriculărilor electrice de branduri premium, după BMW și Mercedes-Benz.
Țara noastră s-a remarcat, de asemenea, prin cea mai puternică creștere a vânzărilor Mini din Europa (28.9%).
În 2021, Mini a comercializat 316 unități în țara noastră, față de 267 în anul precedent.via Mini
Comentarii (3)