MINI va aduce la Salonul Auto de la Geneva o nouă variantă entry-level a hatchback-ului său cu cinci uşi. Vorbim despre Mini One First, un model echipat cu un motor 1.2 turbo cu trei cilindri în linie. Propulsorul beneficiază de injecţie directă şi dublu Vanos şi livrează o putere maximă de 75 CP şi un cuplu maxim de 150 Nm. Noua versiune entry-level a lui Mini hatchback în varianta cu cinci uşi are un consum mixt de 5.2 litri la sută şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 13.4 secunde. Emisiile de CO2 sunt de 122 de grame pe kilometru.
Mini are de acum versiune cu cinci uși: el este cel mai nou model Mini
Contrar tendinţelor în ceea ce priveşte variantele entry-level ale unor modele, Mini One First 5 door este oferit în standard cu o transmisie cu şase trepte. Unitatea manuală a fost proaspăt dezvoltată de inginerii BMW Group şi promite un nivel optimizat al eficienţei, o masă redusă în comparaţie cu unitatea pe care o înlocuieşte şi un nivel ridicat de confort la schimbarea treptelor.
Preţuri Mini Cooper 5 uşi în România: noua versiune de caroserie porneşte de la 21.800 euro
Mini susţine că două treimi dintre clienţii noului model vor alege varianta cu trei uşi, succesorul legendarului model creat de Alex Isigonis şi că noua variantă cu cinci uşi nu va canibaliza vânzările variantei clasice. Un studiu comandat de producător a dezvăluit că lucrurile merg contrar trendului din segment, iar cei care îşi doresc un Mini cu cinci uşi o fac nu pentru că sunt familişti sau au nevoie de mai multă practicalitate. Motivul este simplu: se întreabă ce ar fi dacă ar alege altfel decât de obicei. Roderick von Ostrowski, manager de produs Mini, a explicat: "Trei sferturi dintre clienţii modelelor hatchback cu cinci uşi nu au copii. Îi cucereşte doar ideea de a avea mai multă flexibilitate. Iar acum, noi avem ce să le oferim."Via WCF | MINI
Inca o data intreb : sunteti siguri ca are doar 75CP???
PS: motorul 1,2TSI 86CP este invechit, se va schimba in curand ( e cel cu distributie pe lant ). In acest moment a aparut 1.0TSI de aprox 95CP si 160Nm la A1 / Polo )
Nici nu mai stiu ce sa mai zic.........adica eco-bost de 1 L de la ford iti ofera 100 de cai si chiar 125 si astia de la Mini si BMW iti ofera aproape jumate din motor mai nou si MAI inovativ????????:)))))))))
Lasa ca fraieri cumpara.........
Si sa nu uitam ca acest Mini cu 5 usi e cica o masina de 'familie' in comparatie cu versiunea cu 3 usi si probabil e si mai grea.......deci un mare no no la masina asta.......
O sa facem noi o comparatie cu Ecoboosul peste 10 ani sa vedem.
vorbesti numai balarii...