Constructorul britanic va adopta un nou model de vânzare începând din 2024. Mai exact, este vorba despre modelul de vânzări prin agenție, ceea ce înseamnă că mașinile sale vor fi comercializate prin intermediul partenerilor de retail. De asemenea, MINI va pune la dispoziție și posibilitatea de a cumpăra o mașină nouă online.
Pentru asta, compania se va concentra mai mult pe digitalizarea întregului proces de achiziție a unei mașini, ceea ce le va permite clienților să treacă mai ușor de la mediul online în cel offline în funcție de preferințele acestora.
Un asemenea model de vânzare va fi activ în Italia, Polonia și Suedia începând din 1 ianuarie 2024. Ulterior, rețeaua de vânzări prin agenție va fi extinsă și în alte țări din Europa. Trebuie menționat, însă, că această rețea nouă nu va înlocui modelul de vânzări tradițional. Mai degrabă, Mini spune că noul model de vânzare va completa actualul proces.
La final, BMW va adopta la rândul său acest model de vânzări prin agenție începând din 2026.
via Mini
Comentarii (0)