Baia de mulțime pe care a generat-o noua generație Megane le-a adus celor de la Renault un capital de imagine nesperat. Compacta a generat din nou acea strălucire după care producătorul francez visa de două generații încoace.
Pentru a profita la maxim de isteria care s-a creat în jurul modelului, Renault a trecut rapid la extinderea gamei cu un nou derivat de caroserie: noul Megane Sedan. Cei familiarizați cu piața auto vor înțelege imediat că este vorba despre un înlocuitor al actualului Fluence.
Spre deosebire de acesta, noul Megane Sedan vine cu un design mult mai atrăgător, aliniat filosofiei pe care o regăsim pe mai toate noile modele Renault. Asta înseamnă un aspect frontal dominat de blocuri optice mari, de un logo și o grilă supradimensionate și de lumini LED diurne sub forma literei C. A fost îmbunătățit și aspectul posterior, care vine acum cu o linie fluidă, specifică unui Sedan coupe.
Dezvoltat pe platforma modulară CMF, noul Megane Sedan rămâne la fel de spațios ca predecesorul, oferind suficient loc pentru cinci pasageri la interior, plus un portbagaj de 508 litri, care poate fi comandat cu acces Easy Trunk, adică fără folosirea mâinilor.
Folosirea aceleiași arhitecturi presupune regăsirea acelorași sisteme ca și în cazul modelului hatchback. Ne referim aici la sistemul multimedia R-Link 2, proiectat pe un ecran tactil de 7 sau de 8.7 inch, la un Head-up Display color, la modurile de rulare Multi Sense, la sistemul de asistență la parcare Easy Park și la sistemele de siguranță Advanced Emergency Braking System și Lane Departure Warning.Cei care preferă motorizările pe benzină vor avea de ales între două soluții de propulsie: un motor aspirat normal, de 1.6 litri și 115 cai putere, asociat unei cutii manuale cu cinci rapoarte sau unui CVT. Există și un Tce de 130 de cai putere, livrat cu o cutie manuală cu șase trepte sau cu un EDC cu dublu ambreiaj și șapte trepte.
Fanii dieselului au la dispoziție trei motorizări: o unitate de 1.5 litri dCi cu două versiuni de ptere (90 și 110 cai) și un agregat de 1.6 litri dCi de 130 de cai, disponibil doar cu o cutie manuală.
Noul Megane Sedan va fi produs la uzina Renault din Bursa, Turcia, și va fi vândut în aproximativ 20 de țări la nivel mondial, printre care și România.
Meganul asta seamana cu Talisman pentru ca asta e directia de design a lui Renault in acest moment. Fiecare generatie a aratat f diferit fata de inlocuitoarea ei. Asta demonstreaza multe. Dar in nici un caz nu demonstreaza lipsa de imaginatie in privinta designului.
Inainte sa jignesti citeste mai atent. Tu nu intelegi ce este bunul simt. Respecta parerea celor din jur, suntem cu totii diferiti si nu vom avea aceleasi gusturi.
Nu am spus ca fiecare generatie nu arata diferit fata de celalta. Am punctat negativ faptul ca la o generatie noua se repeta design-ul pe mai multe clase, la mai multi constructori.
Si ce tipi asa?
Modelul actual e salvat totusi de optiunea motor benzina TCe + cutia manuala cu 6 trepte sau chiar automata, pt cei dispusi sa plateasca suplimentar. Asa da, devine o varianta de luat in calcul.
Altfel, chiar si cu calculul economic corect amintit de tine, gasesc ca ceva nu se pupa. Peste 5-6-7 ani cand vei vrea sa vinzi asa ceva, greu o mai vinzi si doar pe maruntis. Cu un TCe insa, o poti scoate ceva mai bine.
P.S. pe motorul asta au si un CVT, asa ca ...
Acum or sa decline designul asta in toata gama, preum vw sau audi sau restul -_-
Asa este ! Cutiile de la WW nu seamana deloc intre ele !
http://www.despreauto.ro/diferente-dintre-vw-passat-si-jetta-2015/
Sunt sigur ca un Golf 1.2 TSI de 85 cai benzina va rupe tor cu puterea lui fenomenala. De asemenea un diesel 1.6 TDI de 90 de cai e o adevarata bestie!
http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/mizeria-marca-volkswagen-motorul-1-2-tsi-pe-benzina-23139.html
Motorul 1.6 turbo-diesel TDI ( Turbocharged Direct Injection ) are un cuplu de 230NM spre deosebire de 1.5 Dci de aceeasi putere ,,90,, . Iar acceleratia este mai rapida cu 1,5 secunde fata de 1.5 Dci ( Golf 7 vs Megane 3 comparativ ). Subiectul de pe acel site este absurd. Jetta nu seamana deloc cu Passat B8. Nici macar la interior. Probabil doar ca motorizari si cutii de viteze.
1,5 e foarte economic chiar daca nu e cel mai sprinten, cine vrea mai multa putere se poate duce spre 1,6 130hp si ii ajunge ptr o compacta din clasa "abordable".
Referitor la lipsa de inspiratie a designerilor Renault . Iti mai aduci aminte Megane 1 si Laguna 1 ? Sau Megane 2 si Laguna 2 ? Sau Clio 1, Clio 2 ? Sau Koleos ? Alea veneau cu un design original si diferit fata de alta. Astea mai noi : Captur este un Kadjar mai mic sau invers , Megane sedan este un mini-Talisman cum spune si moderatorul Automarket , viitorul Koleos este un Talisman estate mai inaltat . Nu mai e mult pana il vor face si pe Clio sa arate ca un Megane hatch mai mic. Inca este un model vechi aparut si de asta. La interior : Megane 3, Talisman si Koleos au aceeasi linie de design copy and paste. Cat despre VW , eu sunt client de Passat B8 2.0 TDI si stiu ce vorbesc.
Fiti pe pace... A vorbi din propria exprienta nu e o virtute pentru majoritatea colegilor de forum care obisnuiesc sa opineze pe baza unor informatii despre masini din categoriile "are un prieten"/"are cineva in familie"/mi-a zis mie cineva.
Si eu sunt la al doilea VW. Am cumparat masina noua, asac cum s-a intamplat si cu prima. Aveti perfecta dreptate 2.0 TDI 150 co este mai economic decat 1,9 TDI 105 cp. Daca spui asta esti catalogat ca fiind needucat.Mai mult, se chinuie sa-ti povesteasca si ce alegere proasta ai facut si ce alegere buna ai fi putut face. Nimeni nu-si pune problema ca un client nu si-ar cumpara a doua oara o masina de acelasi tip, daca nu ar fi multumit de prima.
Intr-un singur punct va contrazic.... Lipsa de originalitate a designului este caracteristica tuturor producatorilor actuali. Toate masinile de volum seamna una cu cealalta. Pri urmare Renault nu pacatuieste mai mult decat altii.
VW a castigat mult insa prin diversitate, are multe motoare disponibile in gama cu performante bune, dar in niciun caz cele mai cele motoare.
Ei fata de altii, au motoare de 180, 160 de cai pe clasa medie, la reno ca exemplu, tre' sa treci la talisamn daca vrei 160 de cai- motorina. De aici si atragerea de multi cumparatori doritori de putere, motoare puternice in clase de preturi accesibile, o strategie buna pentru vw.