Esential
249 | de unităţi Mini vor fi disponibile prin intermediul programului Summa Cum Laudae. |
MINI îşi propune să atace puternic piaţa din România dedicată publicului tânăr şi vine cu un program inovativ, adresat studenţilor, masteranzilor şi chiar profesorilor. Proiectul se numeşte Mini Summa Cum Laudae şi este un concept de marketing nou, lansat în Europa de Est, cu România ca ţară pilot.
Ce înseamnă alăturarea latinească bine gândită de divizia de marketing Mini? Un preţ special, o ofertă de finanţare şi o rată extrem de avantajoasă. Mini Summa Cum Laudae îşi propune să marcheze un moment în viaţa oricărui adolescent: cumpărarea primei maşini.
Oferta se adresează studenţilor (de la facultăţile româneşti sau din afara ţării), masteranzilor, doctoranzilor, cadrelor universitare sau celor care au absolvit studii superioare în ultimii trei ani. Ea include modelele Mini One, Mini Cooper, Mini One Convertible şi Mini Cooper Clubman.
Toate beneficiază de cea mai nouă ofertă de finanţare Mini, ceea ce face ca Mini One să aibă un preţ de pornire de numai 10.550 euro fără TVA.
În această situaţie, şi rata lunară ajunge la doar 65 de euro fără TVA.Pentru a putea avea o rată de răspândire cât mai mare, campania Mini se va desfăşura prin intermediul reţelei sociale Facebook. Pentru a beneficia de ofertă, cei interesaţi trebuie să folosească o aplicaţie dedicată de Facebook care poate fi accesată direct la adresa http://www.firstmini.me sau prin http://www.facebook.com/Mini.Romania.
Utilizatorul trebuie să creeze şi să posteze o carte poştală Mini pe propriul profil Facebook şi să invite doi prieteni în program pentru a debloca cuponul. Cu acesta utilizatorul poate beneficia de Mini Summa Cum Laude la orice dealer MINI din România.
Suplimentar, acesta trebuie să facă dovada înmatriculării într-un program universitar, să prezinte diploma de absolvire sau să demonstreze că este cadru universitar.
Oferta este una limitată, doar 249 de maşini fiind incluse în ofertă, valabilă şi ea doar până la 1 septembrie.
Comentarii (0)