Mini sparge tiparele conformismului prin campania "Anormal"

de Mircea Meșter
Vineri, 05.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mini atacă direct şi fără ocolişuri conformismul într-o nouă campanie europeană care aduce la rang de artă mentalitatea diferită de cea considerată "Normală".

Normalul nu poate fi niciodată uimitor.

Mini
Mesajul campaniei "Not Normal"
Cea mai nouă campanie realizată de marca MINI în Europa, denumită sugestiv "Anormal", se concentrează pe nonconformismul care îi caracterizează pe cei care aleg modelele brandului britanic în defavoarea maşinilor clasice şi "plictisitoare". Iar cele două spoturi video ale acestei campanii sunt o pată de culoare într-o industrie auto mohorâtă şi lovită de grijile şi problemele crizei. 

Comentarii (2)

  • Decebal
    Tare tare tare
    3 0
  • beton
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru