Mini: "Nu ne temem de concurenţa modelelor Audi A1 şi Alfa Romeo MiTo"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Anul acesta a marcat o concurenţă puternică pe segmentul dominat autoritar de MINI. Rând pe rând, Audi şi Alfa Romeo şi-au exprimat dorinţa de a obţine o felie din segmentul britanicilor, cu modelele A1 şi MiTo. Deşi toţi s-au grăbit să anunţe că Mini ar putea să-şi vadă puse în pericol proiecţiile financiare pentru următorii ani, britanicii au ţinut cu tot dinadinsul să infirme speculaţiile.
David Woolcott, preşedintele diviziei australiene Mini, a susţinut zilele trecute că vânzările companiei nu sunt ameninţate de modelele Audi A1 şi Alfa Romeo MiTo, deşi recunoaşte faptul că cele două modele reprezintă rivali serioşi şi competitivi.
Woolcott a ţinut să precizeze şi că, spre deosebire de concurenţă, Mini se poate baza pe o serie de atuuri, considerate trăsături definitorii: o gamă largă de versiuni şi modele, comportamentul pe şosea asemănător unui cart, pentru versiunile superioare, şi factorul emoţional în jurul căruia sunt construite modelele.
Chiar şi numai această ultimă caracteristică poate înclina hotărâtor balanţa în favoarea lui Mini.via | autoblog
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
-
Programul Rabla 2025: fără finanțare pentru mașinile diesel
Comentarii (3)