În 2019 se împlinesc 60 de ani de la debutul lui MINI. Pentru a celebra cum se cuvine frumoasa vârstă, constructorul britanic a pregătit o ediție limitată a gamei Mini Hatch.
Astfel, constructorul din Oxford lansează versiunea 60 Years Edition care va fi disponibilă atât pe Mini Hatch cu 3 uși, cât și pe varianta Mini Hatch cu 5 uși.
La nivel estetic, ediția pregătită de britanici dispune de o caroserie vopsită în nuanța British Racing Green. Plafonul și carcasele oglinzilor vor putea fi comandate în alb sau negru, în funcție de preferințele clienților, iar pe capotă au fost aplicate două dungi verticale. Vârsta lui Mini a fost trecută atât pe accesoriile din dreptul luminilor de semnalizare, cât și pe dungile de pe capotă.
Pachetul exterior pregătit de britanici se încheie cu un set de jante de 17 inch și cu o pereche de poiectoare amplasate în partea superioară a grilei frontale.
La interior, ediția aniversară va fi echipată cu un volan sport îmbrăcat în piele și cu scaune finisate în nuanța Dark Maroon.
Ediția limitată 60 Years este disponibilă cu patru motorizări.
Clienții pot alege versiunile Cooper (1.5 litri benzină, 136 CP), Cooper S (2.0 benzină, 192 CP), Cooper D (1.5 diesel, 116 CP) și Cooper SD (2.0 diesel, 170 CP).Pe piața din România, clienții care vor să comande o astfel de versiune vor avea de achitat în plus încă 3.687 de euro pentru modelele Cooper și Cooper D sau 2.979 de euro pentru variantele Cooper S și Cooper SD.
Că_cam așa zicea și ea acu trei ani cînd oscilam între Swiftul Sport și un Mini Cooper, aparent apropiate ca preț de listă (vreo 3.000 €).
...Da-n realitate cele 3K diferență deveneau 6K după discountul Suzuki și +10K după cîteva... mini-opționale Mini (nu piele-fițe-mega-ecrane.)
Serios acu, BMW nu-ți manglește banii (și) pt. Mini, doar ți-i cere. Au deci talent băieții să-i obțină oferind chestii ispititoare, că altfel de ex. n-ar fi Cooper S-ul cel mai vândut hot-hatch B din Europa, în ciuda prețului umflat.
Și versiunea asta se va vinde deci fără probleme - sincer, tot mă mai tentează, dar norocul meu e că n-am mălai destul. :-) Cum n-am avut nici acu 3 ani, că sigur mi-ar fi căzut turbina imediat după gătarea garanției.
(Inutil de precizat că la modest-banalul Swift nu scârțâie nimic, la +110.000 km.)
ii fain de spus ca mini ii singura cu suspensie spate independenta la clasa asta doar ca astia de la bmw tot talhari is cu asa preturi
ii nialcosa masina dar tre sa fi bolund sa dai atatia bani
servus