MINI, brandul britanic din cadrul Grupului BMW, pregătește un eveniment special pentru a se apropia mai mult de fanii mărcii. În perioada 28 aprilie - 7 mai, Mini inaugurează primul pop-up showroom din București, care va fi amplasat în Parcul Regele Mihai I al României (fost Parcul Herăstrău), în zona parcării de la Hard Rock Cafe.
Punctul de atracție al showroom-ului va fi reprezentat de Mini Hatch şi Cabriolet facelift, care au debutat în România la Salonul International Auto București și care sunt deja disponibile pentru achiziție de la jumătatea lunii aprilie.
De asemenea, clienții se vor putea înregistra pentru a testa una dintre cele nouă mașini puse la dispoziție de Mini: 4 unități Cooper S Countryman ALL4, două unități Cooper S Hatch cu 3 uși, două unități Cooper S Hatch cu 5 uși și o unitate Cooper S Cabriolet.
De asemenea, fanii prezenți la showroom vor avea ocazia să experimenteze tehnologia de printare 3D printr-un serviciu de personalizare post-vânzare.
Astfel, se pot personaliza decoraţiuni pentru semnalizarea laterală, decoraţiuni pentru bord, praguri cu iluminare LED şi proiectoare LED pentru uşi, iar acestea pot fi comandate cu livrare în România prin site-ul Yours Customized Mini.Nu în ultimul rând, vizitatorii vor avea ocazia să cunoască sistemul Mini Connected, care presupune integrarea unui SIM cu conexiune de date 4G care permite utilizarea unor servicii precum apel de urgență, prognoză meteo bazată pe localizare sau căutare pe Google Maps. În plus, este integrată și funcția Mini Teleservices, care anunță automat service-ul pentru programarea unei revizii.
Via Mini
Comentarii (0)