MINI extinde gama de motorizări a actualului hatchback cu trei uşi, la numai o săptămână de la debutul variantei cu cinci uşi.
Mini are de acum versiune cu cinci uși: el este cel mai nou model Mini
Clienţii din Europa vor putea comanda şi versiunea diesel mai performantă a modelului urban. Este vorba despre Mini Cooper SD, cel mai rapid Mini diesel din istoria mărcii britanice.
După cum era de aşteptat, sub capotă se ascunde un motor TwinPower Turbo de 2.0 litri, cu patru cilindri, care este dispus să livreze 170 de cai putere şi 360 de Nm. Resursele sunt suficiente pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 7.2 secunde atunci când maşina este echipată cu transmisia automată Steptronic, cu şase rapoarte.
Tot în această situaţie, consumul mediu de carburant este de 4.1 litri, în vreme ce emisiile se opresc la 110 g/km.
Noul Mini Cooper SD va fi disponibil în Europa începând cu luna iulie, simultan cu lansarea unei alte versiuni, botezată Mini One First. După cum o sugerează şi numele, este vorba despre propunerea entry-level în gama modelului Mini cu trei uşi.Maşina foloseşte acelaşi propulsor TwinPower Turbo pe benzină, de 1.2 litri, gândit însă pentru a oferi doar 75 de cai putere şi 150 de Nm, livraţi devreme, de la 1400 de rotaţii. Cu un sprint de la 0 la 100 de km/h realizat în 12.8 secunde, Mini One First garantează şi un consum mediu de 5.1 litri/100 de kilometri şi o rată a emisiilor de 122 g/km.
1.2 16v 75cp de la Dacia ofera tot 75cp si este un motor aspirat, foarte fiabil, iar consumul oficial este cu 0.8litrii mai mare. La posesori m-am uitat si au consumuri medii intre 5 si 6.5%.