Mini aruncă în "Infernul Verde" noul JCW Coupe Endurance

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 23.06.2011
Mini va alerga în Cursa de 24 de ore de la Nurburgring cu o interpretare de circuit a noului Coupe. Modelul va beneficia de 250 de cai putere şi 330 de Nm.

Esential

250 de cai putere oferă Mini JCW Coupe Endurance.
330 de Nm poate livra Mini JCW Coupe Endurance atunci când este activată funcţia Overboost.

Ediţia cu numărul 39 a Cursei de 24 de ore de la Nurburgring va aduna anul acesta la start toată spuma constructorilor auto cu renume. În aceste condiţii, MINI nu putea lipsi de la cel mai important eveniment auto al weekendului care se apropie.

Pentru a putea face faţă standardelor impuse de unul dintre cele mai dificile circuite din lume, botezat chiar "Infernul Verde", Mini lansează o ediţie de circuit a modelului Coupe, semnată de divizia sa de performanţă, John Cooper Works şi de inginerii specializaţi în motorsport. Colaborarea a dus la naşterea lui Mini John Cooper Works Coupe Endurance.

Pentru a putea face faţă competiţiei, JCW a instalat sub capotă o versiune modificată a motorului cu patru cilindri de 1.6 litri. Acesta oferă un total de 250 de cai putere şi un cuplu motor ce poate ajunge până la 330 de Nm atunci când este activată funcţia Overboost. Cu asemenea resurse, britanicii vor reuşi să atingă o viteză maximă de peste 240 de km/h.

Pachetul mecanic a fost completat de o suspensie rigidizată, cu amortizoare reglabile ce permit setarea ţinutei de drum la fiecare fluctuaţie a pistei.

Nu putea lipsi nici pachetul de frânare Race ABS, deja testat în cursele Mini Challenge, nici sistemul de control dinamic DSC şi nici ecartamentul optimizat pentru curse.

La nivel exterior, Mini JCW Coupe Endurance se individualizează printr-un kit aerodinamic nou, printr-un parbriz cu o linie mai coborâtă, prin spoilere noi, reproiectate, printr-un deflector spate şi printr-un eleron de mari dimensiuni, capabil să genereze forţă de apăsare.

La interior nu va lipsi roll-cage-ul, scaunele sport de tip "scoică", centurile de siguranţă cu prindere în şase puncte şi dispozitivul de suport pentru gat şi cap (HANS), similar celui folosit în Formula 1.

via | BMW România

Comentarii (2)

  • Ursulica
    Mi-a venit o ineptie pe chelie
    Daca nu era PSA, BMW nu pupa un astfel de motor.Habar nu aveau sa construiasca, nu aveau tehnologie si oameni!!
    1 0
  • Bravo BMW, mini se face MINI. Super tare masinuta, am vazut concurenti peste concurenti, ALFA MITO este frumos, dar mini ramane Mini
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru