Mini a lansat o noua campanie inedita in Olanda
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Englezii de la MINI au realizat o campanie publicitara pe strazile din Amsterdam dupa modelul celor de la Heineken. In urma cu ceva vreme, agentia de publicitate TBWA din Amsterdam a amplasat cateva cutii de carton pe strazile capitalei olandeze chiar in ziua in care se ridica gunoiul. Aceste cutii de carton erau inscriptionate cu textul “Walk-in Fridge”, respectiv “camera frigorifica”, dupa ideea unui spot cunoscut pentru marca de bere mentionata mai sus.
Anul acesta, cei de la Mini au aplicat aceeasi tactica tot pe strazile din Amsterdam, de data aceasta fiind vorba de cutii din carton pe care era desenat un Mini Cooper. Pentru un plus de veridicitate, cutiile au fost etichetate si au primit chiar si un pret. Din ce putem observa, aceasta reclama se refera la o reducere viitoare pentru Mini Cooper, care este valabila doar pentru olandezi.
Dupa cum puteti observa din clipul de mai jos, cutiile Mini au atras atentia publicului din Amsterdam. Acestea erau desfacute in partea superioara, pentru a starni si mai mult curiozitatea trecatorilor.
Iata cum a reactionat publicul la acest spot inedit realizat de Mini in Olanda.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
-
Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
-
Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
-
Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
-
Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
-
Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din General
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Noua Dacia Duster va primi tracțiune integrală cu punte spate electrificată
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Subaru WRX STI revine după 3 ani de pauză. Disponibil exclusiv cu o cutie CVT
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
La multi ani 2010!!