Mica retuşare: Lexus IS primeşte un facelift minor la Beijing

de Daniel Popescu
Luni, 25.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lexus IS beneficiază de un facelift care aduce schimbări minore la partea frontală a modelului, în timp ce motorizările rămân identice.

Numeroşi constructori au profitat de Salonul Auto de la Beijing pentru a dezvălui modele dedicate pieţei din China, însă Lexus apelează la o strategie diferită.

Brandul premium al celor de la Toyota a lansat Lexus IS facelift, care aduce însă doar modificări minore comparativ cu generaţia actuală. Cea mai mare schimbare este vizibilă la partea frontală, întrucât blocurile optice au fost uşor modificate, în timp ce prizele de aer sunt mai pronunţate. De asemenea, grila este uşor modificată, chiar dacă acest lucru nu este foarte vizibil.

Cum explică Lexus îmbunatăţirile vizuale limitate? "Întrucât stilul original al actualului IS s-a dovedit atât de popular, Lexus a păstrat esenţa exteriorului maşinii intactă", precizează constructorul în comunicatul de presă.

Lexus a menţionat că inclusiv motorizările vor rămâne aceleaşi, ceea ce înseamnă că pe piaţa din România modelul va fi disponibil atât în versiunea Lexus IS 250 cu motorul V6 pe benzină de 2.5 litri şi 208 CP, cât şi în varianta hibridă Lexus IS 300h cu motor pe bezina de 2.5 litri şi 181 CP şi motor electric cu o putere echivalenta de 143 CP.

În total, sistemul de propulsie al hibridului ajunge la 223 CP.

Via Lexus

Comentarii (21)

  • Madalescu Gregorian
    chiar eu am desenat acest facelift.as vrea sa le multumesc inginerilor japonezi care au reusit sa strecoare tehnologia de ultima generatie la nivel mondial sub liniile de design absolut sublime.nu a fost o munca usoara ,dar in momentul in care satisfactia clientului este pe primul loc,nu exsita loc pentru compromis.in cateva zile voi ajunge din nou in tara natala,acolo unde sper sa reusesc sa ating din nou cote inalte ale penibilului pe un cunoscut site auto.
    21 12
  • personal consider ca lexus e marca de luat in seama DAR: intotdeauna in materie de design au caznit forma farurilor si nu le-a prea iesit(ma refer la majoritatea modelelor...nu la toate)...as mai specifica un lucru ...fenomenul caznirii farurilor mai apare la bmw seria 7.in ambele cazuri designerii si-au dat seama de problema si au venit cu facelift-uri si.......tot nu le-a iesit.
    13 13
  • " Întrucât stilul original al actualului IS s-a dovedit atât de popular, Lexus a păstrat esenţa exteriorului maşinii intactă "...de aici se intelege ca s-a vandut foarte bine, altfel nu stiu cum poate fi popular.

    Daca pana acum era prea agresiv stilul partii frontale, mai ales ,a versiunile normale, acum este pur si simplu grotesc, l-au stricat de tot.
    16 11
  • Florin
    Si-au batut joc de o "fatza" care chiar arata bine :(
    13 9
  • civilizatu
    Un fapt putin cunoscut: grila din fata se roteste in sus la 90 grade si sub ea se pot pune carbuni pentru a face un gratar sau clientii pot opta pentru modelul celalalt pentru a-si pune rufele la uscat. Detin vechiul model si lumea ma priveste cu invidie de fiecare data cand ies la gratar. Il recomand, nota 5/7.
    21 10
  • Recunosc, eu unul grila mai urata ca asta nu am vazut pana acum. Au reusit sa strice masina care arata destul de ok in rest.
    13 12
  • Sincer nu stiu ce-i mai grotesc. Sa oferii transmisii, motoare si componente Renault pe A, CLA, GLA ? Sa oferii acelasi model la scara scazuta ori marita, sa oferi aceleasi interioare, acelasi design precum Audi, BMW , MBZ ? Pai in cazul asta Lexus le cam da K.O.
    6 14
  • E mai grav sa oferi motoare si interioare de Mercedes pe exclusivistul Infiniti, sau sunt motoare de Renault?
    12 5
  • Nu stiam ca Infiniti are motor 1.5 DCI sau platforme transmisii Renault. Cred ca cel mai grav esti tu. ;) . Somnic usurel ca ai nevoie.
    7 12
  • Ita s-a marit grataru, a devenit un aspirator mai bun . Hada mai e , asta e mai urata si ca vagoanele subnutrite de la toyota.
    5 5
  • Pana apare @mascarescu sa ne explice mai detaliat, mai adaug si eu, ca gurile alea massive din grila sunt pentru incarcatul rufelor murdare daca bifezi optiunea "Gospodina pe jumatate". Daca bifezi optiunea "Gospodina completa", pe gurile alea poti incarca si rufele ude si le scoti uscate din portbagaj, cand vii de la service.

    Pentru cei cu dare de mana exista si optiunea la optiune, adica mai tare ca la Mercedes, iti recircula aerul de la spalat sau de la uscat direct in habitaclu, exact cu mirosul de Tide care ti l-ai ales. Te dai jos din masina cu zambetul pe buze, indifferent cum arata grila de incarcare.
    9 3
  • inexorabil
    Dane și Mafioso, nu vă mai ciondăniți, oameni buni, ca la iarmaroc. Hiperstandardizarea este la putere și gata – ce atâta consum de nervi? Acesteia i-au căzut victime TOATE mărcile. Să nu se amăgească nimeni: “Nu și preferata/-ele mea/mele!”. Eu, de pildă, când mă uit la “tabloul de comandă” al unui Buick contemporan, parcă ȋmi vine să reacționez ca ȋn Psalmul VI al lui Arghezi: “Vreau să te pipăi și să urlu: ‘Este!’ “. Iar ceea ce se preconizează pentru anul viitor mă ȋnfioară…

    Așadar, satisfacția nu constă doar ȋn fiabilitate sau ȋn puterea brută. Că tot veni vorba de “zâmbetul pe buze” (Zărne): câți dintre voi zâmbesc din toată inima atunci când se urcă ȋn mașina personală sau când tânjesc după una anume?
    2 2
  • antonny
    Ma intreb daca cei care au comentat prost mai sus, au condus macar un Lexus second hand.
    6 11
  • @antonny- Stai linistit. Habarnistii care au comentat mai sus, probabil au maxim un doi-zero TEDEIU. Al' sin Tecuci, are maxim un Bemve E39 inmatriculat pe Bulgaria. Tu vorbesti daca au condus un Lexus? Pute a mult meltenism cand citesti comentariile lor.
    5 12
  • @
    Sergiu.Andrei by Madalescu prostulescu....
    Nici nu sunt curios stai linistit. Nu vreau sa ma dezgust mai tare de el decat sunt acum. Macar netestata o stiu in mintea mea de masina bunicica. Probabil in realitate e un dezastru.
    10 3
  • Probabil ma incurci cu cineva de pe aici. Sa clarificam cateva lucruri : Eu abia acum cateva zile am gasit acest site auto, cu scopul de a-mi cauta anvelope de vara pt masina mea. Ne stiind cu ce se 'mananca'' acest site, am zis sa-mi creez un cont, crezand ca voi avea o lista mai detaliata de preturi la anvelope ( cum se practica pe alte site-uri ). Din intamplare, abia dupa mi-am dat seama ca este pt rubrica comentarii. Asadar se supara cineva daca imi spun si eu opinia ? Doar ai citit constitutia Romaniei nu ?
    4 8
  • @sergiu
    Tedeiu este un termen folosit de hadisi frustrati , vrei sa spui ca faci parte..?
    Gargara ieftina in stil madalina. Espadrile ti-ai luat?
    7 2
  • Vlad Nita
    Sunt unii p-aici carora le pute mana a bara de autobuz si se gasesc sa critice o masina care e mai desteapta decat ei ..... :P ...lasati fratilor ca are cine sa cumpere Lexus...credeti ca daca radeti voi ,americanul, candianul, australianul etc. nu o s-o mai cumpere ?....Pai cred si eu ca un E39 li se pare lux Sergiu Andrei ...doar compostau bilete acum cativa ani .....iar altii inca o mai fac si acum !
    4 8
  • Măi Vlad, ți-ai găsit anvelope de vară la Cielo?
    4 2
  • Odioasa masina. Imi aduce aminte de Predator, dupa ce si-a luat-o in freza de la Arnold Schwarzenegger.
    3 2
  • Vlad Nita
    Da , dan_grc mi-am luat cauciucuri de vara .....insa nu cred ca pe cielo merg si 215/R17...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru