Astfel, bara faţă dispune acum de prize largi, bara spate şi pragurile laterale au primit de asemenea un tratament special, în timp ce grila radiatorului, semnalizatoarele laterale şi hayonul au fost îmbogăţite cu sigla John Cooper Works. La rândul său, portbagajul a fost mărit şi ajunge la o capacitate de 215 litri când acoperişul este închis şi de 160 de litri atunci când conduci maşina ca decapotabilă.
Şi pentru că tot am adus vorba despre acest aspect, merită să mentioonam că acoperişul este realizat din material textil şi se deschide şi închide integral electric într-un interval de 18 secunde la viteze de până la 30 km/h.
La interior se remarcă volanul îmbrăcat în piele cu butoane multifuncţionale şi clapete de schimbare a vitezelor în combinaţie cu transmisia sport Steptronic cu şase viteze, schimbător de viteze sau levier selector, iar telefonul poate fi conectat la maşină şi utilizat pentru aplicaţii precum Deezer, TuneIn sau GoPro.Din punct de vedere tehnic, principala atracţie a noii generaţii este cel mai puternic motor disponibil pe un model Mini. cai putere, cu 20 mai mulţi decât în cazul generaţiei precedente, iar cuplul ajunge la 320 Nm. Transmisia manuală are şase trepte, însă opţional poţi alege transmisia Steptronic, disponibilă de asemenea cu şase rapoarte.
Unitatea de 2 litri în patru cilindri are 231 deNoul model de clasă mică este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 6.6 secunde, varianta cu transmisie Steptronic fiind chiar uşor mai rapidă (6.5 secunde). Viteza maximă este de 242 km/h, în timp ce consumul mediu mixt ajunge la 6.5 litri/100 kilometri pentru versiunea standard si 5.9 litri/100 kilometri pentru cea cu cutie Steptronic, potrivit datelor oficiale.
În echiparea standard întâlnim frâne Brembo, jante John Cooper Works de 17 inch din aliaj şi funcţii precum Dynamic Stability Control (DSC / controlul dinamic al stabilităţii), DTC (Dynamic Traction Control / controlul dinamic al tracţiunii), EDLC (Electronic Differential Lock Control / controlul electronic al diferenţialului) şi Performance Control.
Comentarii (2)