Salonul Auto de la Geneva își deschide porțile peste câteva zile. Mai exact, în data de 26 februarie. Dacia a anunțat deja că pregătește 3 premiere mondiale, adică noua generație Duster, noul Spring facelift și prototipul Sandrider care va alerga la Dakar.
Marca MG va fi, de asemenea, prezentă la Geneva. În cadrul Salonului, va avea loc premiera mondială a modelului MG3 Hybrid. Tot aici, MG va lansa un nou sub-brand premium, denumit Inteligent Mobility. Sau IM pe scurt.
Primul model IM va fi un sedan premium cu zero emisii. Numele său este IM L6 și aflăm că va atinge 100 de km/h în mai puțin de 3 secunde. Mai mult, va putea fi comandat alături de două variante de baterii.
Versiunea echipată cu o baterie litiu-ion va avea o autonomie de 600 de kilometri. Va fi disponibilă și o baterie solid state, care promite o autonomie de 800 de kilometri, potrivit reprezentanților companiei.
Noul sub-brand IM va fi lansat în Europa în 2025 și se va concentra pe modele sedan și SUV.
În ceea ce privește noul IM L6, acesta va debuta în data de 26 februarie.via MG
- europenii se vor specializa pe termice
- chinezii pe electrice
Oare cum au ajuns la concluzia că-i oportun să vină cu an asemenea produs?
- pentru ca piata europeana ofera potential in zona premium
- pentru ca sunt obligati la o crestere globala
- pentru ca pot sustine o scadere de pret agresiva daca este necesar
chestii basic si pentru un tarabagiu care vinde cartofi si incearca sa isi depaseasca conditia
Ia ziceti domnu, destept ca noaptea, ca tot nu bate vantu momentan, cate sedanuri cu baterie solid state au mai aparut pana acum?
Tesla se duce în cap pentru ca prosti ca tine au urlat mai tare decât rațiunea, mai tare dacat cifrele statistice care au arătat clar câți oameni își permit Premium (indiferent că vorbim ICE sau BEV)…. și și-au construit capacități de producție subvenționate de capitalizarea acțiunilor (genial, trebuie recunoscut) și acuma nu știu cum să mai iasă din rahat.
Dar tu (și alți câțiva) în prostia nemărginită insiști să ne arăți cât de obsedat și neputincios ești.
Nu ai nici un argument (nici unul) care să mai poată fi manipulat în favoarea obsesiei de focă.
Tesla Y a fost locul 1 și acuma este 19…. exact cum am spus și exact invers cum voi obsedații credeați. Este cea mai abruptă prăbușire și asta va rămâne în istorie, plus prostia ta anonimă, ceea ce este foarte bine ;)
Așa că stai tu la vânturi și în propriile “vânturi”… deja este muuuult peste ce poți.
Nu ai spus nimic la subiect și relevant… absolut nimic, din contră ai spus doar tâmpenii, și asta ar trebui să-ți dea de gândit.
Cum să rezolvi tâmpeniile care le-ai enumerat când tu vi cu un SEDAN BEV PREMIUM.
Dacă vrei și tu să mănânci rahat, treaba ta.
Doar China este full???
Toți producători (toți) ai anunțat reducerea cererii pe BEV-uri, și nu mă refer la China ca acolo nici cei care locuiesc în China nu pot înțelege ce se întâmplă.
Adică vrei tu ca vânzător de cartofi să-ti iei sedan BEV premium și nu ai? O să-ți iei IM?
Tesla 3 este pe garduri, EQE, I4 etc.
Europa are bani de Sandero!!!
Nu mai încerci o dată?
Așa poate ne dai speranță că nu ești complet pierdut.
Am schimbat 5 mașini premium noi și urmează a 6-a pe lângă cele personale.
În plus producem și livrăm componente pentru 30 de producători și peste 300 de modele inclusiv modele Tesla, autovehicule comerciale sau agricultura.
Știu comenzile pe lunile următoare, în unele situații chiar 2 ani… estimări bine’nțeles.
Așa că hai… pa!
Deci dragilor, nu va mai bateti joc de el ca va faceti pacate. De cate ori il pisca unul, pac, manole in gura. Sa mori de ras.
În rest nu mai mai obosesc…
Dar dacă faci chetă și aduni ceva relevant îți dau un cont… de prosti ma folosesc tot timpul, ca de aia-s prosti ;)
Apropo', eu zic sa te duci la Curtea de Arges si sa te plantezi cu o pancarda "Manole e simbolul prostiei". O sa se pise Argesenii pe tine chiar inainte sa te culeaga ambulanta pe faras.