Mercedes vrea să renunţe la motoarele diesel V8 în favoarea unui V6 de trei litri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes-Benz va renunţa la motorul V8 diesel de 4.0 litri în favoarea unei unităţi V6 de 3.0 litri care va furniza performanţe similare. Germanii au luat această decizie după ce au făcut o analiză a pieţei care le arăta că aveau motoare ceva mai mari decât ale competiţiei, care ofereau acelaşi nivel de putere. Principalul rival din clasa diesel este motorul BMW cu şase cilindri în linie care dezvoltă 286 CP în versiunea bi-turbo şi 245 CP în versiunea cu o singură turbină. Unitatea V8 de 4.0 litri a producătorului din Stuttgart oferă 320 CP şi 730 Nm în versiunea 450 CDI.
Noua motorizare V6 CDI de 3.0 litri va dezvolta cel mult 300 CP şi ar trebui să ofere peste 580 Nm pentru a-şi surclasa rivalii de aceeaşi cilindree. Unitatea echivalentă de la BMW are un consum mediu anunţat la 6.7 litri pentru versiunea de 286 CP şi 5.7 litri la sută pentru versiunea de 245 CP, care oferă 520 Nm. Motorul TDI de 3.0 litri al celor de la Audi furnizează 240 CP şi 500 Nm.
Actuala unitate V8 de 4.0 litri are o cilindree efectivă de 3.996 cmc şi dezvoltă o putere maximă de 320 CP la 3.600 rpm. Cuplul motor maxim oferit este de 730 Nm şi vine încă de la 2.200 rpm.
Unitatea emite 240 grame de CO2 per kilometru şi are un consum mediu de 9.1 litri la sută în cazul montării pe S-Klasse.Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (6)