Mercedes este pe punctul să devină constructorul premium cu cele mai mari vânzări în 2016, însă producătorul german nu se mulţumeşte doar cu acest lucru. Următorul obiectiv este să atragă cât mai multe femei în rândul clienţilor săi, în special ca urmare a faptului că femeile formează "cel mai influent grup de consumatori", potrivit CEO-ul Dieter Zetsche.
În acest sens, şeful Daimler compară femeile cu modul în care Mercedes a câştigat semnificativ cota de piaţă în China. "Întâi trebuie să generăm valoarea că avem un mare potenţial aici. Dacă avem potenţial în China, atunci avem şi mai mult potenţial când creştem proporţia femeilor în rândul consumatorilor noştri", a precizat el.
Mercedes a început deja să fie un constructor mult mai atent la pretenţiile femeilor. În acest sens, femeile au un configurator special pe site-ul Daimler în cadrul căruia îşi exprimă preferinţele cu privire la design, călătorii, muzică şi viaţă de familie, pentru ca Daimler să sugereze modelele potrivite. Practic, femeile nu mai sunt nevoite să selecteze diverse opţiuni precum motorizarea.În prezent, doar 20% dintre clienţii Mercedes din Germania şi 25% dintre cei din China sunt femei, în timp ce în Statele Unite proporţia este de 40%. Mercedes speră ca până în 2020 cel puţin 30% dintre clienţii săi la nivel global să fie femei. Potrivit unor analize realizate de compania Frost & Sullivan, femeile influenţează 80% dintre toate achiziţiile de maşini, fie prin achiziţie directă, fie printr-o decizie în cadrul familiei.
Via Automotive News
Barbatii si-au etalat forta, puterea, averea samd pt a cuceri femeile.
Deci razboaie, acorduri s.a. chestii s-au facut pentru acest aspect.
Cât despre femei…se ȋmpuținează pe zi ce trece – chiar multe dintre creștine devin feministe, iar altele se nasc așa. Din păcate, destui și dintre slujitorii “Noului Adam” (Hristos) adoptă mentalitatea / cazuistica / prosteala feministă.