Mercedes vrea Daimler inapoi de la Ford
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes a deschis discutiile cu diriguitorii Ford pentru ajungerea la un acord privind posibilitatea marcii germane de a utiliza denumirea Daimler in cadrul companiei.
Istoria numelui Daimler este complicata. In prima faza, evident, acesta i-a apartinut unuia dintre fondatorii Mercedes, Gottlieb Daimler (cel care, impreuna cu Wilhelm Maybach, a creat o societate de productie a motoarelor cu combustie interna). Gottlieb Daimler a facut apoi parte din doua societati care i-au purtat numele: Daimler Motoren Gesselschaft si Daimler Motor Company Marea Britanie. Ultima dintre acestea a intrat sub aripa Jaguar in 1960 iar de atunci pana in 2005 (odata cu Super Eight) modelele de top ale marcii au primit ca bonus si denumirea Daimler.
In cazul in care Ford va ajunge la un acord cu Mercedes, in acesta va fi stipulat clar modul in care va putea fi utilizat numele Daimler de catre ambele parti. Lucrurile au devenit insa intre timp destul de stringente pentru Mercedes, dupa despartirea de Chrysler, deoarece grupul ar trebui sa se numeasca incepand cu aceasta toamna Daimler AG.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (2)