Esential
2012 | este anul in care va debuta pe piata noul motor electric. |
40 | de milioane de euro a investit Mercedes in dezvoltarea diviziei care se va ocupa de dezvoltarea, testarea si productia motorului electric. |
2012 | este anul in care va debuta pe piata noul motor electric. |
40 | de milioane de euro a investit Mercedes in dezvoltarea diviziei care se va ocupa de dezvoltarea, testarea si productia motorului electric. |
Mercedes continua eforturile sale pe segmentul modelelor cu propulsie alternativa, anuntand oficial uzina in care va produce viitorul sau motor alimentat cu energie electrica.
Constructorul german va folosi amplasamentul sau din Berlin pentru a da nastere unei noi generatii de motor electric, gata sa ajunga pe piata in 2012 sub capota modelelor hibride. Acestea vor integra propulsorul auxiliar in interiorul transmisiei, asa cum se intampla astazi in cazul lui S400 Hybrid.
Uzina din Berlin se va ocupa si de dezvoltarea motorului electric, acesta urmand sa ia nastere in regie proprie de Daimler. Bineinteles, inginerii germani vor proiecta si bateriile litiu-ion cu o capacitate mare de stocare, necesare alimentarii motorului electric.
Unitatea va fi capabila sa se foloseasca de energia recuperata in momentul franarii si sa dezvolte o putere superioara celor 20 de cai putere regasiti in trenul de propulsie al lui S400 Hybrid.
Pentru a da nastere unui asemenea motor electric, Mercedes se pregateste sa aloce un spatiu de 4000 de metri patrati diviziei responsabile si sa cheltuie din fondurile sale 40 de milioane de euro pentru a adapta o linie de productie pana in 2011 si pentru a angaja 50 de specialisti.
In acest moment, uzina din Berlin produce unitati V6 si V8 diesel precum si propulsorul V12 bi-turbo, utilizat de Maybach pe limuzinele sale.
Activitatea uzinei dateaza de dinainte de 1900, cand inca nu era cumparata de Daimler si se numea Motorfahrzeug Berlin-Marienfelde.
Uzina chiar a produs un vehicul electric in 1898, botezat Columbia Electric Electromobile, construit sub licenta americana.via | autoblog
Comentarii (0)