Mercedes va folosi motoare Mini pentru B-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce acum cateva zile va anuntam despre un posibil parteneriat intre Fiat si Mercedes, revenim astazi cu noi informatii despre eforturile constructorului german de a grabi dezvoltarea noului B-Klasse. Initial v-am vorbit despre intentia Mercedes de a imprumuta platforma si tehnologia modelelor Grande Punto si Bravo pentru dezvoltarea viitoarelor generatii A-Klasse si B-Klasse, insa se pare ca nu au fost simple zvonuri.
Sergio Marchionne, boss-ul Fiat, a declarat presei ca Mercedes nu exclude parteneriate cu alti constructori doar pentru ca a avut deja discutii cu grupul italia. "Faptul ca nemtii au ajuns la o intelegere cu alti furnizori nu inseamna ca nu sunt interesati de Fiat. Mercedes are nevoie de mai multe motoare, unele de la Fiat si altele de la concurenta".
Aceasta declaratie vine dupa ce, potrivit unor noi informatii, Mercedes va folosi o gama de motoare cu patru cilindri si injectie directa, create de alianta franceza PSA Peugeot-Citroen si folosite pe modelele Mini. Constructorul german ar urma sa incheie cu BMW si PSA doar un parteneriat pentru folosirea propulsoarelor si nu si pentru imprumutarea platformelor, asa cum va anuntam cu ceva timp in urma.
Exista zvonuri potrivit carora Mercedes se gandeste sa renunte la A-Klasse, urmand sa se axeze in principal pe B-Klasse si noi variante de caroserie: mini-SUV, hathback cu trei si cinci usi, coupe si decapotabila.
Singurele declaratii oficiale din partea Mercedes insa, au fost ca grupul german este deschis oricarui parteneriat atata timp cat acesta are o finalitate financiara.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Daca nu sunt capabili sa faca masini mici si ieftine mai bine nu isi baga nasul.