Mercedes urmeaza exemplul BMW
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce fuziunea dintre Mercedes si Chrysler s-a dovedit a fi un dezastru, producatorul german a hotarat sa adopte o alta strategie.
Vanzarea Chrysler catre fondul de investitii Cerberus a pus Mercedes intr-o noua postura, dupa 9 ani. Germanii spun ca au invatat o lectie importanta din experienta DaimlerChrysler si nu vor mai face achizitii pe piata auto.
Mercedes a hotarat ca va urma exemplul rivalilor bavarezi de la BMW, care au avut o experienta asemanatoare in urma parteneriatului cu MG-Rover.
Dieter Zetsche, boss-ul de la Daimler, a declarat: „Nu tintim nicio achizitie, trebuie sa recunosc ca acest lucru este periculos pentru noi. Suntem in topul industriei auto cu brandul Mercedes, iar orice integrare cu un alt brand ne poate trage in jos”.
A fost evident ca parteneriatul cu Chrysler a afectat serios imaginea Mercedes, tocmai de aceea producatorul german vrea sa fie independent.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Cititi parerea oficialului si lamuritiva, nu are niociun sens sa aberati.
Faptul ca Mercedes este unul din brandurile cele mai cunoscute din lume iar acest lucru trebuie sa se reflecte in preturile sale.