Mercedes SLS AMG va spune „adio” publicului în martie 2014

de Bogdan Mirică
Marti, 17.09.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes se pregăteşte să îşi ia rămas bun de la vârful său de gamă. Supercarul SLS AMG va ieşi din producţie în primăvara anului viitor pentru a face loc unui alt model sportiv, rival pentru Porsche 911.

Deşi este unul dintre cele mai populare supercaruri ale prezentului şi a fost declarat drept cea mai frumoasă reinterpretare a unui model retro, Mercedes SLS ar putea să se retragă din activitate mai devreme decât ne aşteptam.

Mai multe surse din interiorul Mercedes susţin că producţia lui SLS şi a întregii familii (SLS Roadster, SLS AMG Black Series şi SLS AMG GT) va fi oprită în luna martie a anului viitor. Motivul este unul cât se poate de logic: Mercedes va încerca să facă loc unui nou produs, botezat cu numele de cod C190.

Esential 485 de cai putere ar urma să ofere versiunea de bază a viitorului Mercedes SLC.
100.000 de euro ar urma să coste viitorul Mercedes SLC.
Este vorba tot despre un supercar, care nu îşi va asuma însă misiunea de a fi un succesor direct pentru SLS. Mai multe speculaţii vorbesc despre un model poziţionat ca un competitor pentru actualul Porsche 911.
Asta înseamnă că vorbim despre un model mai mic şi mai ieftin, însă nu atât de abordabil pe cât ar crede unii. Preţul său a fost aproximat la 100.000 euro, iar data lansării a fost estimată la sfârşitul lui 2014. Producţia va începe însă mai devreme.

Despre viitorul model, botezat deja de presă SLC, se anticipează că va dispune de un motor V8 twin-turbo de 4.0 litri, capabil să dezvolte 485 de cai. Va exista şi o versiune mai puternică, recunoscută după indicativul S, care va livra 550 de cai putere. Nu în ultimul rând, AMG va pune la punct şi o versiune Black Series, capabilă să livreze 585 de cai putere.

Comentarii (6)

  • Asta e stire din burta.


    Pe mai multe siteuri informatia este ca Mercedes NU va taia SLS-ul si ca SLC-ul va fi plasat sub el mai ieftin si pentru clienti mai tineri, fara sa aiba neaparat un design retro ci mai modern.

    http://www.topspeed.com/cars/mercedes/2015-mercedes-benz-slc-class-ar111008.html

    http://www.autoexpress.co.uk/mercedes/sl-class/65388/mercedes-slc-details-price-and-release-date

    Automarket, atunci cand traduceti stirile, verificati si data la care websiteul de pe care traduceti a pus stirea.
    10 2
  • Dacia Plant
    Nu inteleg filozofia lor vis a vis de aceasta gama de masini.
    In industria auto se fac ,,upgradeuri" daca li se poate spune asa, nu ,,donwgrade-uri"
    SLR-ul era o masina splendida, au facut ceva mai slab cu numele SLS, iar acuma scot ceva si mai slab cu numele SLC care va concura cu Porsche 911. Penibil din punctul meu de vedere.
    9 4
  • @Dacia Plant
    Este parerea ta. Ei au o strategie foarte buna pt. cei care au dat o gramada de bani pe modelele lor de top.
    Au imprumutat filozofia celor de la Ferrari. Ex: F50 > next generation cu numele de Enzo si acum ultimul model cu numele La Ferrari.
    Asta e bine pt. ca aceste modele de top sa se aprecieze in timp peste niste ani. Sunt destul de putine si vor ramane si mai putine (multe distruse in accidente). Asa ca peste 30 de ani sunt fani Mercedes care au posibilitati financiare mari si vor un BENZ deosebit si de colectie (SLS sau AMG) care sigur o sa coste mai mult peste 30 de ani decat este acum de nou. Vezi cu cat se vand unele Mercedes-uri vechi si ai sa te convingi de ce schimba denumirea la ele.
    Daca ar fi scos noul SLR, sigur cel vechi se deprecia rau de tot si ajungea la pret de E class nou probabil acum. SLR a ramas SLR si uite ca pretul tot mare e la el. Ba ca la unele care nu au prea fost rulate a crescut fata de cat era el de nou. Si asta in cativa ani....sa il vezi peste 30 cat o sa coste.
    Sper ca m-am facut inteles si ai inteles ideea.
    12 0
  • Ps.
    La Ferrari este noul model. Predecesor ENZO....si tot asa pana la F40. La origine se trag din Ferrari 250 GTO. Nu cred ca vrei sa afli cate zeci de averi costa masina aia.
    Asa vor ajunge si astea noi...F40-F50-Enzo-LaFerrari si ce va mai urma in viitor.
    Daca ei ar fi pastrat denumirea de Ferrari 250 GTO, probail Ferrari 250 GTO ajungea acum la maxim 100 de mii de euro pt. ca se deprecia.
    Sigur...e si o strategie de marketing care a prins la public. Cel mai castigat iese primul propietar.
    8 0
  • Dacia Plant
    @AdrianCor: La asta pe moment nu m-am gandit. Si asta e o varianta, dar totusi publicul se asteapta la ceva mai nou, mai bun, mai performant, mai mai + + + fata de vechea generatie.
    Insa ieri urmaream filozofia celor care au proiectat ASTON ONE-77 si este asemanatoare cu ce ai zis mai sus.
    2 3
  • Deja? Sunt profund indurerat...
    2 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru