- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Mercedes SL65 AMG - imagini oficiale cu roadsterul de 630 de cai
Daca vrei sportivitate fara prea mult lux alegi SL63AMG
Daca vrei sportivitate fara prea mult lux alegi SL63AMG
PS: probabil nu-i un caine, si e un boschet...trebuia sa-l tunda
nus in stare sa faca.........sau nau bani pt. dezvoltare.........
de ce mercedes au intotdeauna motoartele mai puternice...nu inteleg deloc........
Dupa ce-am spus asta am completat < si acum vorbind serios> :)) , normal ca puteau sa-l duca si peste 600 de cai
Si tu ai urmarit celelalte comentarii ale mele? Ce spun in primul comentariu si-n al doilea? Citeste mai atent si stai calm.
Daca imi spui seria 6 esti copac, te las pe tine sa-ti dai seama de ce.
Dilema ta e rezolvata!!!! BMW ARE MOTOARE DE PESTE 600 DE CAI!!! (de prin 1998 si suntem in 2012...)
Ca sa te convingi uite: http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1
Inca ceva: E UN V12 ASPIRAT!!!! NU BI-TURBO CA CEL DE LA MERCEDES.....
El era in productie incepand cu 1992.....
Acu' 20 de anisori......
Masina e frumoasa, tinteste foarte sus... din pacate pentru mine, nu dispun de banii necesari, ca maine m-as duce la uzina sa imi comand una... defapt toata gama de la Merc.... desi nu neaparat linia AMG. Mie mai mult imi place Mercedes simplu... fara AMG
si a fost varza alal care cica M5 ia suta in mai putin de 4 secunde ... poate ne mai documentam si noi ;)
are sens sa ne intrebam daca asa ceva are ce cauta pe drumurile din romania ? :P
dai un search........si vezi ce faceau in anii 80' bmw cu un motor de 1,5(M10)......il duceau si la 1300-1500 de hp in teste pt. motosport(binenteles)
si ca sa iti faci o idee cati ani am......sunt deodata cu M3(e30)
Atrageam atentia ca M5 are peste 4secunde in datele tehnice, pentru ca ar trebui sa comparam masinile cu dotari "standard". Pe fisa tehnica de pe bmw.ro avem M5 cu 4.3s pana la suta (nu 4.4 ..).
Probabil mercedesul ar putea si mai repede ... la fel cum ar putea si M5, tine de setarile cutiei (rapoartele cutiei mai exact) dar cum masinile nu sunt construite pentru a concura la F1 ar fi de inteles decizia unui constructor de a face o cutie si confortabila si sportiva .. si tot asa pana la compromisul ideal din punctul lor de vedere.
@Discutia despre motorul de pe McLaren F1
Cred ca nu discutati comparatii reale ci lupte de genul "brusli il bate pe vandam".
Motorul BMW de pe F1 este o opera de arta dar nu numai cifrele de putere conteaza cand vorbim despre un motor. Cifrele de putere si cuplu sunt reziltatul muncii unor oameni care chiar stiu ce fac. Daca BMW si McLaren au decis atunci ca aia este cifra la care trebuie sa se opreasca motorul pentru a satisface atat nevoia de putere cat si celelalte criterii nu trebuie sa gandim ca "doar atat au putut" sau, din contra, "trebuia mai mult dom'le ca se putea". Aceiasi problema se pune si in cazul motorului Mercedes - atat s-a vrut, nu atat s-a putut.
Suficient depsre aceasta "disputa" ... luati aminte doar faptul ca se pot scoate 900 de cai din motoare de 2.4 aspirate .. deci se poate si la bmw ...si la mercedes... si la renault... si la ford (mai putin la ford pentru ca rezultatele din australia au cam fost dezastruoase pentru masinile cu motorizari de la cosworth)
Nu pomeneste nimeni (in afara de autorii articolului) de cutia asociata acestui motor ... cred ca este prima data cand acest motor nu este asociat cu cutia AMG in 5 trepte ... si cred (nu am nici timp nici atata dorinta..sa cercetez) ca este o cuite de viteze noua in curtea Mercedes .. dar poate ma insel.
"PESTE 100 CAI PE LITRU"......
Motoarele care ajung la cifrele astea in opinia mea sunt cele care trezesc ADMIRATIE...!
Sunt putin motoristii care fac asa ceva..... gen: BMW (actualul M3 4.0L 420ps) PORSCHE GT3 RS (4.0L 500ps) sau FERRARI 458 Italia (4.5L 570ps) care detine si recordul momentan cu cea mai mare putere pe litru..... daca nu ma insel......
Revenind la remarca mea referitor la motorul McLaren-ului F1 era o dilema initiata de unul dintre noi la care aveam un raspuns care era vechi de 20 de ani..... pornind de la acelasi principiu: 6.0L, V12 si peste 600 de cai....
Referitor la SL65 AMG:
Acelasi motor pe SL65 AMG Black Series dezvolta 660ps iar pe S65 AMG e 630ps ca pe CL65 AMG....
Numai bine !
Toate bune!
asa ne place nou romanilor sa ne dam mari si rotunzi!!
Sa fi iubit cum iubesc eu munca!!
lasand glumele sinistre la o parte incearca sa nu mai vinzi gogosi deastea politice ca Auto trend l-a testat si prinde suta in 3,7 sec!!
Si probabil tot Auto Trend l-a testat si pe Golan ,pardon logan si prinde suta in 5,6 decunde cu motorul ala de 1,6-105 cp!!
Si ce daca Bmw-ul are motor de 4000 si Mercedesul de 6000 !! Chiar crezi ca-i asigurarea si impozitul mai mic la BMW??!!
sau ca consuma mai putin si performante mult mai tari??
O fi Bmw-ul mai rapid dar nu cu mult si consum mai putin cu vreo 1,2-1,8 litri la suta mai putin dar cu-i pasa de asa mici diferente!!
Vorba poetului: Oameni si locuri !
Oi fi eu prostulet dar numai prostulet ca tine!!
Asa ca la cate vrajeli ne arata astia la telembizor sau enternet nu mai stii ce-i real sau nu!!
Daca tu pui botul sa-ti lauzi rabla ai de BMW, problema voastra de melteni !!
Si daca toti ridici in slavi mega Bmw-ul lu' peste prajit sa-i rogi sa mai schimbe ceasurile de bord cu iluminarea rosie ca la ce pret cer pe ele zici ca vand aceleasi modele din anii '80 si aicea ma refer la bord!
Vorba poetului: "Fara poezie. viata-i pustiu"