Mercedes anunţă deja un recall pentru noua generaţie a sportivei SL. Potrivit comunicatului oficial emis de constructorul din Stuttgart, lichidul de răcire aflat în componenţa sistemului de aer condiţionat este inflamabil. Acesta poate intra în contact cu componente încinse ale sistemului de evacuare în cazul unui accident frontal şi poate cauza incendierea automobilului.
Mercedes a ajuns la această concluzie după ce a experimentat un nou tip de testare la impact, care presupune dispersia lichidului de răcire pe componentele încinse despre care vă vorbeam. Decapotabila va fi aşadar rechemată în service pentru a i se înlocui lichidul de răcire cu unul de generaţie mai veche, folosit pe vechiul SL. Acesta a fost testat în aceleaşi condiţii şi s-a dovedit a fi sigur.
Comunicatul de presă anunţă că vor fi rechemate în service toate unităţile SL produse în perioada 19 decembrie 2011 - 31 martie 2012. Clienţii vor fi notificaţi în următoarea perioadă, urmând ca dealerii Mercedes să înlocuiască atât lichidul de răcire cât şi recipientul acestuia.
via motorauthority
(am un vecin nebun care la orice spune chestia asta, si m-a marcat)
In cazul Mercedes-ului fenomenul se intampla in caz de accident. La honda in regim de functionare normala.
In alta ordine de idei, nu pot sa nu remarc atentia pe care o acorda Mercedes masinilor lor. Studiaza pana si comportamentul componentelor luate separat in caz de accident. O solutie simpla ar fi sa gaseasca un lichid de racire ignifug.
De ceva timp au inceput sa imi diplaca masinile astea scumpe premium pentru faptul ca in rahatu asta de tara nu ai unde sa mergi cu ele astia sunt numai pe furat.Daca intrii cu o asemenea bijuterie in Popesti care cica e lipit de Bucuresti capitala meltenilor nu cred ca mai ai vreo sansa sa iesi sigur,sigur ti se infunda ceva pe la ea.
Suntem un neam de mamaligi.
Popesti nu e doar capitala meltenilor! E centrul meltenismului mondial!