Mercedes si Renault, aproape de o colaborare?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes si Renault au in vedere o colaborare la nivel tehnic in segmentul mini si mic. Informatia a fost publicata astazi de revista germana Manager Magazin.
Conform jurnalistilor germani, scopul celor de la Mercedes este de a asigura viitorul marcii Smart prin tehnologie creata de Renault in Franta. Dupa ce Smart Fortwo - creat in colaborare cu Mitsubishi - s-a dovedit a fi departe de pretentiile sefilor Daimler, succesorul acestuia urmeaza sa se bazeze pe un pret ceva mai scazut, care are la origine platforma pe care Renault o utilizeaza pentru Clio. Mai mult, colaborarea va merge mai departe si pentru Smart Fortwo, viitoarea generatie a "masinii Swatch" urmand sa beneficieze de intregul know-how Renault in segmentul mini.
Nu se cunosc inca avantajele pe care le va avea Renault dintr-o astfel de colaborare, insa se presupune ca acestea se vor referi la imprumutul unor motoare mai mari pentru modelele de segment mediu si mare ale constructorului din Hexagon.
In cazul in care informatiile publicate de germani se vor adeveri, Mercedes ar reusi o miscare inteligenta in asteptarea anului 2012, cand noile reguli legate de emisiile medii ale unui grup auto ii vor gasi pe germani intariti. Nu este prima colaborare pe care Mercedes o doreste in acest sens, negocierile anterioare cu Fiat fiind insa sortite esecului.
via | Manager Magazin
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Aceasta alianta nu va avea loc niciodata. Este un fel de teorie a superioritatii raselor, care nu se aplica doar la oameni, ci se poate aplica si la branduri auto. De ce nu?
NICIODATA!!!! niciodata sa nu spui niciodata. Criza afecteaza pana si viata furnicilor din desertul african si unii vorbesc de superioritatea raselor. Conceptiile de tip comunist (noi suntem "altfel" decat ailalti) daca nu sunt invatate sunt mostenite.
Nu suport acest lucru!!! Daca am banii ma duc...te duci si iti iei un joc PC, hai un PS sa te dai rotund la mucosii de pe scara. Si Doamne fereste sa se afle ca masinile din joc au motoare de Renault ca da "dreaku" faliment Sony ca nu-i mai cumpara amaratul de joc nici...nimeni
BTW...parerea mea, of course!
Bineinteles, nu ma astept ca pustimea aroganta si frustrata sa cunoasca acest lucru, insa din cooperarea franco-germana a aparut proiectul Airbus, asa s-au nascut rachetele Ariane, elicopterele Tiger/Tigre, si as indrazni sa spun ca nu in toate cazurile principalul aport de tehnologie a venit de partea germana.
Revenind la topic, in cazul unui acord intre Daimler si Renault nu cred ca acesta va depasi pragul unei cooperari punctuale, asa cum exista mai multe in industria auto.
Cu siguranta, printre cei care intra pe acest site sunt destul de multi cei care stiu de o astfel de cooperare punctuala franco-germana (acordul PSA - BMW in domeniul motoarelor).
Si sincer, nu cred ca in cazul unui acord intre Daimler si Renault se va trezi vreun german care sa se simta atat de lezat cat par sa fie semnatarii unora din mesajele de mai sus...
Cele bune tuturor!