Esential
7% | este cifra despre care se zvoneste ca va deveni modulul de schimb al actiunilor BMW-Daimler. |
7% | este cifra despre care se zvoneste ca va deveni modulul de schimb al actiunilor BMW-Daimler. |
BMW si Mercedes (Daimler) planuiesc sa treaca peste criza printr-o miscare istorica: un schimb de actiuni menit sa le asigure celor doua grupuri fezabilitatea proiectelor pe termen lung si scurt. Conform primelor informatii venite din Germania si citate de publicatia Der Spiegel, BMW urmeaza sa preia 7% din actiunile Daimler iar Daimler 7% din cele ale Grupului BMW, urmand ca aceasta mutare sa economiseasca cateva sute de milioane de euro pe termen scurt si cateva miliarde pe termen mediu.
Exista insa si cateva obstacole in realizarea unei astfel de mutari. Familia Quandt, care detine 46% din actiunile Grupului BMW, afirma ca Daimler ar putea ulterior sa lanseze o oferta de preluare totala a BMW, asa cum s-a intamplat in cazul Daimler-Chrysler, in 1998. Pe de alta parte, guvernul german este asteptat sa ia o pozitie oficiala pentru a comenta ipoteza unei astfel de miscari. Conform Der Spiegel, Germania ar putea sa blocheze un schimb de acest tip daca va considera ca mutarea s-ar face ilegal sau ca aceasta ar dauna vreuneia dintre parti.
"Vom fi mai apropiati in urma acestei colaborari si, probabil, vom reusi chiar sa gandim unele produse comune", a declarat un manager BMW citat de publicatia germana.
via | Automotive News (inreg.)| Zoso | ZF
............cum sa cumperi un produs MERTZ-BMW.......?sau BMW-MERTZ..????sunt curios care face compromisul sa stea ultimul in titulatura produsului cum a fost la (DAIMLER-CHRYSLER_)unde DAIMLER a fost pus primul in acea preluare mascata...................
ceva nu e in regula, cam multi de Daimler
Porsche e in continuare incontestabil in TOP detinand VW. Germania inca faca legea in privinta masinilor din Europa. Totusi legea recombinarii genetice in mod normal ar contrazice vreo "incrucisare intre cei 2 giganti.
Totusi 7% nu poate sa insemne modele comune si nici experienta de brand nediferentiata.
La vremuriu si situatii noi, masuri noi. Sa admiram privelistea si sa vedem ce se intampla...
no serus si luati dacii nu va prostiti
Cat despre aceasta "colaborare" dintre BMW si Daimler pot spune ca pare o hotarare destul de inteleapta pentru acoperirea pierderilor pe timp de criza a ambelor brand'uri.Nu s'a vorbit nimic de creerea unui nou brand Mercedes-Bmw sau vice-versa ci doar de un schimb reciproc de 7% din actiuni.Acum ramane la ,latitudinea statului german de a aprecia.
Totusi, eu cred ca vor fi disctii aprinse intre inginerii celor doua marci, pentru ca sunt marci cu filosofii diferite (de exemplu intr-un fel vad confortul sau performantele inginerii Mercedes fata de cei de la BMW)
Va fi ceva foarte interesat.
On topic, produsele comune despre care se vorbeste vor fi motoare si alte sisteme sau componente si in niciun caz masini, un "merc-bmw" nu veti vedea niciodata!
PS: Stai linistit Robert. Daca ciocoflenderul vroia sa te impresioneze in mod placut cu gramatica sa, o facea.
Aveti dreptul sa-mi selectati acest comenatriu.....
Rusine.
nu vreau ca in urma unei crize create intentionat, sa dispara astfel de marci.
Singura problema ar fi ca mercedes iara o ia la vale pe burse si o sa traga si bmw dupa ei.
Oricum cum mai zicea cineva aici cred ca a venit vremea ca Audi sa se incoroneze pe drept fiind oricum la ora asta singura masina fabricata integral in Germania. Motoarele si masiniile facute de audi fiind oricum mai fiabile si mai quality decat ceilalti doi jucatori.
...... De PROSTI
Sau tu esti bolnav sau esti prost ?.!
Ba omule Audi e RAHAT desenat.
BMW e mai dur si are motoare mult mai bune.
scrie pe google best ENGINE 2004-2008 si o sa vezi cine a castigat BEST ENGINE of THE YEAR.
Valoarea de piata a celor 2 companii nu poate fi agala, deci schimbul de 7% inseamna impobatirea unei din cele 2 probabil BMW care ar trebui sa aiba valoare mai mica, neavand divizie LKW si Truck.
In cazul asta lucrurile se complica. In plus, ca afacerea sa aiba loc sigur ar trebui sa se pronunte organismele concurentei din Germania si EU si asta nu se face usor.