Esential
20 | de miliarde de euro este valoarea de brand pentru Mercedes. |
17 | de miliarde de euro este valoarea de brand pentru BMW. |
20 | de miliarde de euro este valoarea de brand pentru Mercedes. |
17 | de miliarde de euro este valoarea de brand pentru BMW. |
Institutul European pentru Branduri a efectuat primul studiu care a stabilit valoarea primelor zece branduri de pe Batranul Continent. Conform rezultatelor anuntate la Viena, compania Nokia a fost vazuta primul loc cu o valoare de brand de 32 miliarde de euro.
Locul al doilea a fost ocupat de Louis Vuitton, compania franceza de bunuri de lux, cu o valoare de brand de 29 miliarde euro, in timp ce locul al treilea a fost ocupat de Unilever, care are o valoare de brand de 25 miliarde euro.
In ceea ce priveste industria auto, aceasta este bine reprezentata intre primele zece branduri europene. Celebrele marci premium germane Mercedes si BMW au ocupat locurile 6 respectiv 8.
Valoarea de brand a marcii Mercedes a fost calculata la nivelul de 20.4 miliarde de euro, iar valoarea marcii BMW a fost calculata la nivelul de 17 miliarde de euro.
Cele doua marci auto din Germania sunt singurele de pe piata auto europeana care si-au gasit locul printre marile companii ale Batranului Continent.
Via | Wireless B&T
Comentarii (10)