După ce modelele A-Klasse şi B-Klasse au adoptat celebrul diesel 1.5 dCi al Alianţei Renault-Nissan, Mercedes plănuieşte o altă apropiere de grupul franco-nipon.
Potrivit unor informaţii recente, constructorul din Stuttgart are în plan demararea producţiei modelului CLA şi la uzina Nissan din Mexic. Nu este vorba despre generaţia actuală, care ia naştere la vecinii maghiari, ci despre următorul model, programat să ajungă pe piaţă tocmai în 2018.
Dieter Zetsche, preşedintele grupului Daimler, a declarat că viitorul CLA ar putea să fie produs de o uzină Nissan din Mexic, situată în Aguascalientes. Zetsche chiar a recunoscut că Nissan a fost deja de acord şi se pregăteşte să extindă facilităţile de producţie. În schimbul acestui ajutor, Nissan va primi dreptul de a produce propria sa variantă a lui Mercedes CLA. Nu o vom regăsi în gama lui Nissan, ci în oferta diviziei sale de lux Infiniti. O decizie finală în acest sens va fi luată abia în iunie anul viitor.
Mutarea producţiei viitorului CLA de la uzina din Kecksemet, Ungaria, la cea din Mexic va facilita accesul modelului compact şi pe piaţa din Statele Unite, acolo unde Mercedes speră să fure coroana celor de la BMW. Până atunci însă, Mercedes speră să recupereze teren cu un CLA care se vinde deja din luna aprilie pe piaţa din România. Pe cea din SUA va debuta abia în septembrie.via WCF
Cat de adanc a ajung cutitu ala daca sa ajuns la asemenea decizi???
Si apai sa mai ceri preturi premium pt. asemenea masini inseamna ca iti bati joc de clienti.....
1463
nu conteaza la ce standarde se vor fabrica.....
un Mercedes ar trebui sa fie Mercedes pana la ultimu surub...
In speta, succesul unei comanii globale depinde de capacitatea sa de a intelege societatea care o inconjoara in toata diversitatea ei. Izolarea inseamna limitare si in final sucombare in fata concurentei mai flexibile, chiar si pentru o companie ca Daimler. Multe companii de traditie seculare au disparut dupa ce nu s-au mai putut adapta vremurilor. Exemple sunt cu duiumul.
Costurile producerii si distribuirii unui automobil au crescut exponential fata de acum 10, 20, 30 de ani si mai departe, iar populatia are o anumita toleranta. O fabrica n-o poti face batand din palme acolo unde ai nevoie si cand ai nevoie pentru a castiga acel avantaj asupra concurentei directe.
MBZ trage in jos de cam multi ani.
Volkswagen a lansat primul model Audi (Audi 100) dupa achizitia facuta cu cativa ani mai devreme.
“Sclavii fericiţi” pe care îi denunţă scriitorul Ovidiu Hurduzeu în eseurile sale ortodoxe se cred imbatabili în raţionamente, în special în privinţa vremurilor actuale, care --- nu-i aşa? --- “se schimbă”. Dânşii uită însă un adevăr primordial: fiind creaţi după chipul şi asemănarea lui Dumnezeu, Care nu vrea să Se schimbe în vecii vecilor, n-ar avea niciun sens s-o facă ei, care sunt robii Lui, indiferent dacă admit sau nu, dacă le place sau nu!
Ştii care este culmea ironiei? Tocmai “sclavii fericiţi” le reproşează celor nepervertiţi că ar fi “spălaţi pe creier”, aşa cum tocmai femeile uşuratice le reproşează bărbaţilor integri că ar fi superficiali. Dar nu trebuie să ne mire că mediocrităţile de oriunde ne apologizează filosofia valorilor văzute într-o “nouă lumină”, care, de fapt, este acelaşi vechi întuneric…
Transpunând aceste consideraţii în plan concret, cu referire la subiect, dacă însăşi regina neîncoronată a automobilului (Daimler, cine altcineva?) se prostituează de bună voie, ce să le mai pretinzi celorlalte companii?...
Se zice "semidoct" sau "sfertodoct", nu "pseudodoct" (nu-ţi zgârie timpanele?). Cumva "perlele de la bac" şi-au făcut prieteni pe aici?