Mercedes scoate din producţie versiunea ML63 AMG
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Începutul de an aduce veşti proaste pentru fanii diviziei AMG. Versiunea de performanţă a SUV-ului ML a fost scoasă din producţie de constructorul din Stuttgart la finele lunii decembrie. Alături de versiunea ML63 AMG, Mercedes a mai scos de pe linia de asamblare şi opţiunea diesel a aceluiaşi model, ML450 CDI.
Gama SUV-ului din Stuttgart va mai include doar două motorizări pe benzină, actualele ML350 şi ML500, puse în mişcare de un V6 de 272 de cai, respectiv de un V8 de 388 de cai putere. Pentru fanii unitaţilor diesel oferta este ceva mai variată şi constă în trei versiuni distincte: ML300 CDI cu motor V6 de 190 de cai, ML350 CDI, cu motor V6 de 224 de cai şi ML350 CDi BlueTec, cu acelaşi motor V6 şi 211 cai putere.
Toate motorizările prezente în gama lui Mercedes ML sunt cuplate la transmisia automată cu şapte rapoarte, 7G-Tronic.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
Toate motorizările prezente pe M Klasse sunt DEJA cuplate la transmisia automată cu şapte rapoarte, 7G-Tronic. Varianta 63 AMG era ajutata de un 7G Tronic cu tenta sportiva, numit AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC.
Renuntarea la motorizarea 63 AMG tine in primul rand de politica de downsizing inceputa deja de ceva timp (si 500le sunt si vor fi schimbate) si apoi de schimbarea modelui cum bine a spus Alex;
"Noul" 63 AMG, numit in continuare la fel din considerente de conservare a valorilor traditionale este de fapt un 5.5 biturbo de 5461cmc, care in functie de clasa si nivel de echipare poate avea cca 544 cp sau chiar cca 570 cp (mai putin C Klasse, care din considerente de pozitionare in familie (si siguranta in functionare) o sa fie limitat pana in 500 cp - actualul C 63 AMG se "opreste" pe la 460cp).
Acest "nou" 63 AMG este deja prezent pe CL Klasse facelift si noul CLS Klasse;
Singurul 63 AMG "veritabil", adica 6208 cmc - natural aspirat, va ramane "alintatul" de SLS AMG, care, la fel din considerente de pozitionare si apartenenta ocupa un loc special in familia Mercedes Benz.