Mercedes sarbatoreste 75 de ani de la primul transportor de masini de competitie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Echipa de uzina a celor de la Mercedes-Benz sarbatoreste 75 de ani de cand a concurat prima data pe un circuit. Inca de atunci, Mercedes-Benz avea vehicule dedicate pentru transportul acestor modele deosebite, pentru a nu le avaria. Tocmai de aceea, Mercedes-Benz a dezvoltat o serie de autovehicule adaptate si destinate exclusiv transportului de modele de competitie.
In timp ce modelele actuale ofera diverse facilitati care pleaca de la spatiu pentru depozitarea lucrurilor pilotului, pana la un spatiu dedicat pentru relaxare inainte si dupa cursa, primul Mercedes Lo 2750 nu avea aceste elemente de lux. La acea vreme, acesta avea o sarcina utila de 2.75 tone, ceea ce ar echivala cu o clasificare de 6.5 tone dupa standardul actual – potrivit celor de la Mercedes-Benz.
In anul 1955, Mercedes-Benz a avut chiar si cel mai rapid autocamion al vremii, fiind echipat cu motorul lui 300SL "Gullwing". Alfred Neubauer, directorul diviziei de competitie a celor de la Mercedes-Benz, le-a cerut inginerilor sa dezvolte un vehicul de transport extrem de rapid, care sa aiba capacitatea de a transporta orice model de competitie.
Inginerii Mercedes-Benz au lungit sasiul unui 300 S, au montat motorul lui 300SL si partea frontala a acestuia, in timp ce au utilizat si componente de caroserie preluate de la modelul 180 sedan.Via | Motortrend
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
Comentarii (0)