Modelul se va poziţiona ca resurse între celelalte versiuni de serie ale lui S-Klasse şi derivatele de performanţă S63 şi S65 AMG.
O serie de imagini surprinse într-o broşură oficială dezvăluie aspectul exterior şi interior al noii versiuni şi, cel mai important, caracteristicile sale tehnice. Deşi designul nu va fi modificat substanţial, trebuie notate noile evacuări duble, cu aspect dreptunghiular, şi logo-urile S600 şi V12, gata să sugereze că sub capotă se ascund resurse extrem de generoase.Fişa tehnică anunţă, după cum anticipam, un motor V12 cu o capacitate de 6.0 litri, dispus să livreze 530 de cai putere la 4900 de rotaţii şi un cuplu maxim de 830 Nm, livrat pe o plajă de turaţii lungă, cuprinsă între 1900 şi 4000 rpm.
Ansamblul este asistat de o cutie 7G-Tronic care promite o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în doar 4.6 secunde. Viteza maximă, după cum probabil intuiaţi, este limitată la 250 de km/h.Mercedes S600 nu este chiar un campion al eficienţei, însă promite să păstreze totul în limitele decenţei, cu un consum urban de 16.4 litri, unul extraurban de 8.4 litri şi o medie totală de 11.3 litri. Rata emisiilor se opreşte la 264 de g/km şi este conformă cu normele de poluare Euro6.
via carscoops
Să nu uitam ca obții 16.4 litri/100km in oraș la cel mai babesc mers!
Un motor insa nu se masoara numai prin fisa tehnica :)
Asa este. Totusi un V12 ramane un motor foarte bine echilibrat si silentios numai bun de pus pe o limuzina.
Pai... CP/Cmc.. mai bun
Consum/Cmc, mai bun...
Cuplu... deja de la 600 in sus e irelevant... S500 are 700
Capitolul Taxe & Noxe
S500... niscai mai eficient de decat 600...
Taxele la 4.5 difera cu foarte mult fata de taxele la 5.5 . Chiar daca masina de obicei se cumpara pe firma, sa stii ca pentru multi conteaza si asta...