Mercedes S600 - primele imagini şi detalii cu noua versiune de 530 de cai

de Bogdan Mirică
Vineri, 10.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes va dezvălui în cadrul Salonului Auto de la Detroit o nouă versiune a modelului S-Klasse. Este vorba despre noul S600, cu 530 de cai putere, aşezat între versiunile standard şi cele de performanţă AMG.

Urmareste Automarket
După cum vă anunţam şi la începutul acestei săptămâni, Mercedes plănuieşte să expună la standul său o nouă versiune pentru limuzina S-Klasse. Este vorba despre opţiunea de top S600, care se va alătura celorlalte premiere de la salon, C-Klasse şi GLA45 AMG.

Modelul se va poziţiona ca resurse între celelalte versiuni de serie ale lui S-Klasse şi derivatele de performanţă S63 şi S65 AMG.

O serie de imagini surprinse într-o broşură oficială dezvăluie aspectul exterior şi interior al noii versiuni şi, cel mai important, caracteristicile sale tehnice.

Date tehnice S600
  • Combustibil benzină
  • Motor / cilindri V12
  • Cilindree cmc 5980
  • Putere (CP) 530
  • Cuplu (Nm) 830
  • Vmax (km/h) 250
  • 0-100 km/h (s) 4.6
  • Cutie viteze 7G-Tronic
Deşi designul nu va fi modificat substanţial, trebuie notate noile evacuări duble, cu aspect dreptunghiular, şi logo-urile S600 şi V12, gata să sugereze că sub capotă se ascund resurse extrem de generoase.

Fişa tehnică anunţă, după cum anticipam, un motor V12 cu o capacitate de 6.0 litri, dispus să livreze 530 de cai putere la 4900 de rotaţii şi un cuplu maxim de 830 Nm, livrat pe o plajă de turaţii lungă, cuprinsă între 1900 şi 4000 rpm.

Ansamblul este asistat de o cutie 7G-Tronic care promite o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în doar 4.6 secunde. Viteza maximă, după cum probabil intuiaţi, este limitată la 250 de km/h.

Mercedes S600 nu este chiar un campion al eficienţei, însă promite să păstreze totul în limitele decenţei, cu un consum urban de 16.4 litri, unul extraurban de 8.4 litri şi o medie totală de 11.3 litri. Rata emisiilor se opreşte la 264 de g/km şi este conformă cu normele de poluare Euro6.

via carscoops

Comentarii (9)

  • Truica viorel
    Zicala " S-klasse si restul" se confirma inca o data.
    25 9
  • Dacia Plant
    Din asta imi cumpar eu cand ajung presedinte, adica niciodata.
    28 3
  • 530CP DOAR la 4900RPM ?
    Să nu uitam ca obții 16.4 litri/100km in oraș la cel mai babesc mers!
    7 12
  • S500 are cifre mult mai bune...
    4 13
  • S500 are un patru cilindri mai putin, 100 de cai mai putin, 130Nm mai putin ... si consuma teoretic 4l% mai putin in oras.
    Un motor insa nu se masoara numai prin fisa tehnica :)
    16 1
  • adrian
    Si cutia de 9g-tronic cand o sa apara pe S5500 plug hybrid? Astia de la Mercedes incep sa devina cam neseriosi.
    1 0
  • @unckle
    Asa este. Totusi un V12 ramane un motor foarte bine echilibrat si silentios numai bun de pus pe o limuzina.
    17 0
  • @Uncle...
    Pai... CP/Cmc.. mai bun
    Consum/Cmc, mai bun...
    Cuplu... deja de la 600 in sus e irelevant... S500 are 700

    Capitolul Taxe & Noxe
    S500... niscai mai eficient de decat 600...
    Taxele la 4.5 difera cu foarte mult fata de taxele la 5.5 . Chiar daca masina de obicei se cumpara pe firma, sa stii ca pentru multi conteaza si asta...
    1 1
  • da andrei, pe hartie ... daca o iei asa 1.0ecoboost este mai bun, sau 0,9TCe ... dar totusi nu se pun motoare de 1l pe asemenea masini. Cel mai mic este motorul mercedes de 2,1 pus pe S .. dar ala da 500Nm si 205cp ... si nu il cumpara nimeni (rugam, daca are cineva o cifra de vanzari..)
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru