În aşteptarea noii generaţii S-Klasse, Mercedes a dezvăluit astăzi primele imagini cu interiorul limuzinei sale. Noua generaţie va păstra liniile de design care au consacrat modelul în clasa navelor amiral premium, adăugând însă o notă exclusivistă şi o mulţime de gadget-uri.
Planşa de bord păstrează linia fluidă, dar vine cu o nouă arhitectură orizontală, care accentuează impresia de sobrietate cu ajutorul iluminării ambientale de tip LED. Mercedes descrie totul ca pe o fuziune a aluminiului de la nivelul butoanelor cu lemnul nobil de la nivelul suprafeţelor de contact.
Ecran de 12.3 inch în locul ceasurilor de bord
Totul încadrează un sistem multimedia complet nou, ajuns la a cincea generaţie, pentru care s-au scris 30 de milioane de linii de cod. Sistemul beneficiază de un procesor Intel Atom, folosit în prezent de computere, dar şi de o integrare perfectă a unei navigaţii asistate de Google. Toate comenzile sunt poziţionate tot pe consola centrală, între şofer şi pasager.
Locul instrumentelor de bord este luat de două ecrane, cu o dimensiune de 12.3 inch. Primul oferă informaţii necesare rulării, în vreme ce al doilea se ocupă de sistemul multimedia. Nu lipsesc nici ecranele tactile pentru pasagerii de pe locurile din spate. Sistemul de operare al ecranelor va fi compatibil doar cu iOS-ul celor de la Apple. Abia apoi vor fi luate în considerare echipamentele ce folosesc sisteme de operare Android sau Blackberry.
Sistem de sunet cu 24 de difuzoare
Pentru ca experienţa să fie una completă, Mercedes renunţă la vechii parteneri de la Bang&Olufsen şi colaborează cu Burmeister pentru sistemul de sunet inovativ, ce va fi disponibil doar pe versiunea de top. Este vorba despre un ansamblu de 24 de boxe capabile să genereze 1500 Watt şi un efect de sunet 3D.
Germanii nu au neglijat nici sistemul de climatizare. Acesta dispune de o funcţie de ionizare, care purifică aerul înainte de a elibera unul dintre cele patru parfumuri, botezate sugestiv Freeside, Sports, Downtown şi Nightlife.
Şase programe de masaj pentru scaune
Oficialii germani au declarat pentru Autocar că dezvoltarea noului model s-a făcut mai mult pe baza variantei cu ampatament mărit, pentru a suplini absenţa vechiului Maybach. Asta face ca noua generaţie să câştige ceva mai mult loc pe bancheta spate, acolo unde maşina oferă o mai amplă reglare a scaunelor pentru pasageri.
În plus, scaunele vin acum cu şase programe diferite de masaj, precum şi cu un pachet de încălzire a cotierei şi a feţelor de uşă. De asemenea, tot la nivelul scaunelor, sistemul de ventilaţie al acestora poate fi reglate pe intensitate şi poate fi ajustat în aşa fel încât să acţioneze invers, pentru mai mult confort.
Inginerii din Stuttgart au şi redesenat scaunele din spate, acestea fiind prevăzute acum cu o centură de siguranţă prevăzută cu airbag pentru a reduce leziunile provocate cutiei toracice.Cel mai silenţios habitaclu
Mercedes se laudă şi cu cea mai bună insonorizare din segment.
Potrivit comunicatului oficial, noul S-Klasse foloseşte peste 150 de componente de izolare fonică individuale. De asemenea, germanii ne promit o rigiditate torsională cu 14% mai mare decât cea a generaţiei anterioare.
Am o presimtire ca acum vei crede ca am ceva cu Lexus si cu Toyota. :p
Apropo de Toyota, penru ca azi a fost o zi mare pentru mine am zis sa fac ceva ce nu am avut timp sa fac demult. Si anume am fost la un drive test cu o Toyota (nu intamplator). Nu pot sa spun care si nici impresiile pentru ca suntem foarte off topic. :p
da frate , au copiat, au copiat roata din neolitic, au copiat sticla, au copiat aliajele, au copiat motorul cu ardere interna, au copiat tot, inclusiv pe ei insisi s-au copiat.
Altfel, probabil ca limuzina va fi ca de obicei un adevarat tur de forta tehnologica si ne va lua ceva timp pana vom afla toate detaliile care "infesteaza" bijuteria asta. Iar faptul ca platforma a fost proiectata in jurul unui Mercedes menit sa inlocuiasca absenta Maybach-ului nu face decat sa creasca valoarea investitiei pe care orice client de S Class o va face intr-un automobil din grupa asta.
PS Dane, probabil mesajul tau a cazut victima "la gramada" cu curatenia pe care redactorii au facut-o la articolul asta. Se intampla. Oricum, cine l-a citit a vazut ca nu era nimic anapoda in el.
Tin sa felicit inca odata Automarket.ro, nu doar la aniversarea site-ului, pentru munca depusa in fiecare zi si pentru articolele prezentate. Exista si romani multumiti pe lume, iar intre aia ma numar si eu :) Good job !
oricum S-ul a fost intotdeauna cea mai buna masina din clasa
cea mai buna limuzina
Salutari din partea unui posesor de VW (care culmea, e multumit de masina lui).
Tu chiar nu-ti dai seama de penibilul situatiei in care te pui? Chiar nu-ti dai seama ca jignesti pe toti proprietarii de japoneze cu atitudinea asta talibanica?
http://www.mercedes-benz-blog.blogspot.ro/2013/03/early-reveal-new-s-class-caught-naked.html
Acel LCD nu e furat de nicaieri. Ce mare branza a facut Lexus cand a pus unul de 12 fata de ala de 10 sau cat naiba o fi existand pe actualul S?
Iar scaune culisante - sa ma contrazica cineva daca ma insel - dar imi vine greu sa cred ca nu existau pe versiunile alungite de la S, 7 sau pe la RR-uri si asta chiar de ani buni.
Si desi am o slabiciune fata de japonezi poate ar trebui sa te uiti bine la modelele cu care au aparut pe piata si cu care au stat in varf pana acum cativa ani. Toate sunt copii - unele evidente - ale diverselor modele Mercedes. Doar gamele recente s-au distantat si au cautat sa aiba un design propriu de marca.
De altfel exista si o logica aici. Ca dovada ca cel putin in America au avut 10 ani suprematia.
Mafia, iti mai spun o data: aceste sisteme NU sunt inventate de baietii in halat alb care au pe ele o sigla de Lexus sau Mercedes. Sunt companii care se ocupa numai de asa ceva. Este ca si cum ai spune ca un producator de masini este inventatorul... nu stiu... anvelopei run flat sa zicem, in conditiile in care este o inventie a unul producator de anvelope, adica a unuia care se ocupa NUMAI de asa ceva.
Asta incerc sa spun, faptul ca pe o masina este sigla unei marci, NU inseamna ca acea marca de masini a conceput toata masina. Si sunt foarte multe cazuri, fie ca e vorba de electronica, interioare, cutii de viteze, subansamble etc. etc. etc. Toti acestia iau bani de la producatorii de masini cu care lucreaza si/sau pentru care colaboreaza (uneori DOAR pentru ei).
http://www.germancarforum.com/spied-mercedes-benz-s-class-completely-undisguised
Tehnologie, imbinata cu rafinamentul si subtilitatea luxului adevarat. Asta inseamna S Class. Nu opulenta de neam prost ca la Audi, de exemplu.