După ce am fost anunțați de către o serie de imagini teaser sau de schițe, Mercedes a decis să ne răsplătească așteptarea cu o dezvăluire completă a noului S-Klasse Cabrio, înainte de lansarea sa de la Frankfurt, în cadrul celui mai mare eveniment european de profil al finalului de an.
Mercedes va expune ”cel mai frumos S-Klasse din toate timpurile”, așa cum a fost el botezat în comunicatul oficial, alături de strămoșul său construit acum 44 de ani.
Cum era și normal, decapotabila urmărește liniile de design ale fratelui coupe, renunțând doar la acoperișul fix, în favoarea unuia retractabil din textil. Acesta este compus din trei bucăți mobile și este disponibil în patru culori: negru, bej, albastru închis și roșu închis. Deși este unul dintre cele mai mari acoperișuri textile retractabile existente pe piață, el se poate închide sau deschide în aproximativ 20 de secunde, fiind funcțional până la viteze de 60 de km/h.
Interiorul este similar celui pe care îl vedem în cazul variantei coupe, dar vine cu o serie de sisteme create special pentru un model cabrio. Printre ele se află un sistem de climatizare inteligent, denumit Thermotronic, gata să ofere o temperatură perfectă în habitaclu, indiferent de anotimp sau de existența acoperișului deasupra capului.
Există și un pachet Warmth Comfort, care include scaune încălzite, o cotieră încălzită și chiar un volan încălzit. Pentru ca atmosfera din cabină să beneficieze și de un iz ușor parfumat există funcția Air Balance, care poate răspândi mai mult arome în habitaclu. Nu lipsesc nici alte opționale pe care Mercedes le-a inclus în trecut și pe celelalte modele ale sale: Aircap este o protecție inteligentă împotria vântului, iar Airscarf garantează un curent de aer cald la nivelul gâtului.
Un model exclusivist, noul Mercedes S-Klasse Cabrio va fi disponibil în momentul lansării alături de numai două versiuni de motorizare. Intrarea în gamă va fi asigurată de S500 Cabrio, care vine cu un V8 de 4.7 litri, cu 455 de cai putere și 700 de Nm.
Clienții vor avea la dispoziție și versiunea S63 AMG Cabrio, care folosește un V8 de 5.5 litri, cu 585 de cai putere și 900 de Nm. Aceasta poate fi combinată și cu tracțiunea integrală 4Matic, favorizând în acest caz o accelerație de la 0 la 100 de km/h în doar 3.9 secunde.
Viteza maximă este limitată la 250 de km/h.
Așteptat la Saonul Auto de la Frankfurt, oul S-Klasse Cabrio va fi disponibil pentru precomenzi abia în iarna acestui an, primele livrări fiind estimate să se facă abia în primăvara lui 2016.
Acum vor veni expertii si vor incerca sa ne lamureasca cate e de "inferior" calitativ Benz-ul, si asta din "dragoste " fata de brandul german.
Iar S 500 cabrio va fi cu siguranta mult mai ieftin decat bentley.
Intre S 63 si Continental GT diferenta de consum e uriasa de aproape 4 l/100 km oficial, iar S 63 accelereaza si mai repde de la 0 la 100 km/h in doar 3,9 sec fata de 4,7 la Bentley care din nou e mai greu cu 330 kg. Bentley e construit pe platforma lui Phaeton din 2002 si asta se vede din masa enorma. Timpul nu iarta pe nimeni.
Momentan pana voi strange bani de bentley,tin mercedes-ul !
Poate ca e mai tehnologizat S-ul fata de Continental...nu zic ca nu ! E nou nout Benz-ul ! Are nste optiuni pe care la Bentley nu le gasesti. Dar nu uita ca B. Continental e aparut din 2003 ! Are un mic facelift (nu ii poti spune noua generatie) facut si ala in 2012 si cam atat. Si tot se vinde bine si face fata concurentei. Este cam cel mai bun GT la ora actuala.
Parere strict personala: Ca marca Bentley e superior. Estetic la fel. E o masina deosebita fata de Mercedes care seamana cu x si y. Spatele de la S arata ca Renault Laguna Coupe. Si nu e sa zici ca Renault a aparut ultimul....a aparut inainte de S coupe. Deci ? Bordul ala de avion e obositor la drum si nu da asa bine pe o masina de lux. Mai bine cu ceasuri clasice ! Ca materiale nemtii nu pun lucruri mai bune fata de britanici. Se stie de mult ca masina englezeasca de lux este cea mai bine finisata fata de una nemteasca sau italiana de lux.
Performantele e drept ca sunt asemanatoare. Poate ceva mai bune la nemti. Bine ca daca e sa spunem lucrurilor pe nume , Bentley are tot motoare nemtesti fiind din grupul VAG. Rolls are motoare BMW deci nu mai sunt englezesti 100%. Asta e..dar fiecare are cate un AS in maneca. Bentley vine cu un aer exclusivist, Mercedes cu tehnologie de top si performante de top. Asta daca e AMG ! Chiar as fi curios sa vad un test intre un W12 de la Bentley si un S coupe 65 AMG.