Mercedes renunta la motoarele V12
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Directorii Mercedes au luat o decizie similara cu cea a omologilor de la BMW: motoarele V12 ale modelelor marcii vor fi inlocuite de unitati V8 supraalimentate. Conform Autobild, Mercedes a inceput deja dezvoltarea modelelor viitoare fara a dezvolta sub capota spatiul necesar unui motor V12, ceea ce face aceasta schimbare sa para a fi facuta pe termen lung si cu un caracter permanent. Mercedes are sase modele care folosesc un motor V12, toate fiind varful gamei de care apartin.
Decizia directorilor Mercedes-Benz nu este inca oficiala. Zvonurile privind aceasta schimbare au aparut in aprilie, odata cu anuntarea viitoarelor motoare AMG. Astfel, motoarele V8 de 6.2 litri vor fi inlocuite de propulsoare V8 bi-turbo cu o cilindree de 5.0 litri. In plus, motorul V12 de 6.0 litri va fi inlocuit de o versiune si mai puternica a V8-ului bi-turbo, care va dezvolta 700 CP.
Mercedes va dezvolta o serie de propulsoare V8 pentru viitor, acestea urmand sa fie disponibile in trei versiuni. Cel mai mic motor din gama V8 va avea o cilindree de 4.0 litri, va dezvolta 355 CP si va sta alaturi de fratele mijlociu, un motor 4.6 litri si dezvolta 435 CP.
Cel mai mare propulsor de acest tip va avea 5.5 litri si 544 cai putere.Acest proces poate fi privit ca o piatra de temelie pentru tehnologii mai eficiente. In aceeasi linie, AMG lucreaza la un tren de rulare hibrid care se potriveste pe modelele actuale si ar putea fi lansat in 2012. Blue Power, un sistem hibrid conventional, ar putea fi lansat chiar mai devreme de aceasta data.
Thomas Weber, directorul de dezvoltare Mercedes, a declarat ca marca germana va forta aceasta tendinta in materie de constructie de motoare si ca va folosi motoare supraalimentate, dar cu o cilindree mai mica. Unul dintre primii pasi va fi folosirea motoarelor disponibile pe A si B-Klasse - in versiuni turbo - in gama actuala a lui C-Klasse. Motoarele cu trei cilindri supraalimentate cu cilindree intre 1.400 centimetri cubi si 1.600 cmc vor putea fi implementate ulterior pe modelele compacte Mercedes.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)