Mercedes recheamă în service noul A-Klasse pentru o defecţiune a airbag-ului

de Bogdan Mirică
Miercuri, 29.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a anunţat că va rechema în service actualul A-Klasse pentru o problemă care ar putea să influenţeze declanşarea corectă a airbagului. 6000 de maşini sunt afectate doar în Germania.

După ce a fost nevoit să recheme în service aproape 3500 de unităţi ale vehiculului comercial Citan din cauza rezultatului dezamăgitor obţinut la testele EuroNCAP şi a faptului că existau probleme cu deschiderea unui airbag, Mercedes recidivează.

De această dată, germanii vor rechema în service noul A-Klasse. Şi tot pentru o problemă ce ţine de siguranţa pasagerilor.

Într-un comunicat oficial emis de companie se arată că problema provine de la o potenţială declanşare defectuoasă a airbagurilor. Perforarea plasticului care permite trecerea airbagului în momentul declanşării nu a fost făcută corespunzător. Tocmai de aceea pot exista situaţii în care aibagul nu se deschide complet.

Esential 6000 de unităţi Mercedes A-Klasse sunt afectate de recall în Germania.
Daimler a ţinut să precizeze că nu au fost semnalate astfel de incidente şi că măsura de rechemare în service este una preventivă.
Mercedes nu a anunţat numărul de unităţi afectate, însă a precizat că acestea au fost produse în intervalul iunie-decembrie 2012. Se ştie că aproximativ 6000 de unităţi Mercedes A-Klasse sunt afectate de recall doar pe piaţa din Germania.

Decizia de a efectua această rechemare afectează imaginea noului A-Klasse, văzut ca un colac de salvare pentru constructorul german, alături de noile E-Klasse şi S-Klasse. Cele trei modele au rolul de a ajuta Mercedes să recupereze din diferenţa faţă de BMW şi Audi.

via automobile-produktion

Comentarii (9)

  • E aiurea sa ai probleme la airbag-uri care tin totusi de siguranta si nu de dotari de lux. Rusinica pentru steluta insa sunt obisnuiti cu asa ceva, doar daca ne amintim de testul elanului din anii 90.

    Si cand te gandesti ca au moto-ul The Best Or Nothing. Trebuiau sa mai adauge - look in some other place
    13 17
  • daca te numesti Toyota si rechemi in service 10milioane de masini toata lumea te lauda pentru bunele intentii ....

    .. spune multe despre calitatea roamnasilor nostri ;)
    23 5
  • @unckle: a chema in service pentru a remedia probleme nu este o rusine, parerea mea.
    A nu-ti recunoaste greseala si a nu chema in service doar de dragul imaginii, este o greseala enorma.
    A te da german smecher si cu pretentii de a produce masini premium si a avea astfel de probleme, este iarasi o greseala, dar daca o repari e ok din punctul meu de vedere.
    Comparatia Toyota - Mercedes nu e buna pentru ca nu sunt aceleasi clase.
    Probabil ca datorita recall-urilor a reusit Toyota sa fie printre cele mai fiabile marci si mai apreciate.
    6000 de modele la Mercedes sunt destul de mult daca ne gandim la vanzari. Pai Toyota vinde cate 8-9 milioane de masini anual.
    Mercedes nu are cum sa recheme 1 milion de masini ca nu vinde anual atatea.
    8 13
  • @unckle
    toyo e toyo iar ...........merc e....merc....se poate?! si aici e vb. de siguranta nu de presuri.
    3 5
  • @unckle Toyota e producator de volum si are o productie de 8-9 ori mai mare ca Mercedes care e premium si se vrea si etalonul in comparatie cu BMW si Audi. Deci in conditiile astea chiar e rusinos sa produca masini care au defecte la elemente de siguranta in care oameni nevinovati isi pot pierde vietile, doar pentru ca nu le testeaza suficient si prefera sa le arunce pe piata.
    4 7
  • Ce tot o ardeti cu Toyota atat, ati mers vreunu cu EXCEPTIONALUL AURIS ? S-a dezmembrat interiorul la drive-test, manerul torpedou am ramas cu el in mana, maner interior portiera spate stanga a sarit, suportul ala de tweeter de bazar se desprinde cand pui mana pe el, toata consola centrala flambeaza cand pui o sticla de apa in suport, plasticul de pe unitatea media este desprins dintr-un espero, la fel si ceasul digital, per total o mizerie de masina cea mai proasta calitate de fabricatie la interior si nu stiu cat de snob trebuie sa fii sa consideri aia o masina care merita 15mii de euro.
    6 0
  • Adrian
    Oricarui producator i se poate intampla asta...de la Dacia pana la Pagani. Nu e un capat de tara. Bine ca le rezolva probleme pana la urma si nu tin ascuns de dragul imaginii cum a spus cineva mai sus.
    4 0
  • Mai fratilor, ce logica aveti, sau aritmetica, nu inteleg, deci Toyota produce de 8-9 ori mai multe masini da? Considerati ca este mult pt Mercedes 6000 de unitati pt ca produce doar un milion pe an, dar cumva Toyota recheama anual 6000 x 9? Adica 54 de mii de unitati? recheama in fiecare an de la 500 de mii in sus, chiar si peste 1 milion, deci proportia aia pe care o invocati este departe rau.
    2 0
  • Mai baieti nu va mai certati Mercedes nu produce Airbaguri scrie clar negru pe fond alb airbag defect la citan producatori de airbaguri au recunoscut.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru