La sfârșitul lui 2020, Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului EQS, sedanul electric ce va fi prezentat oficial în cursul acestui an. Reprezentanții constructorului german au publicat atunci un teaser pentru viitorul sistem de infotainment care va echipa modelul electric.
Tehnologia revoluționară MBUX Hyperscreen a fost prezentată acum, iar nemții promit o experiență digitală “intuitivă și fără efort.”
Noul sistem de infotainment oferă, pe toată lățimea planșei de bord, un display curbat de 141 de centimetri care va putea fi accesat atât de șofer, cât și de pasagerul din dreapta.
Mercedes se laudă cu “cea mai bună soluție software” pe care au oferit-o vreodată și susțin că sistemul de inteligență artificială este capabil să devină mai impresionant cu fiecare utilizare.
"MBUX Hyperscreen este atât creierul, cât și sistemul nervos al mașinii,” a declarat Sajjad Khan, membru în consiliul de management al Mercedes-Benz.
Nemții mai spun că noua tehnologie, cu ajutorul inteligenței artificiale, este capabilă să răspundă proactiv la nevoile utilizatorilor și să controleze peste 20 de funcții, cum ar fi navigația, sistemul audio, încălzirea sau masajul în scaune.
Via Mercedes
Dar mi-e teama ca ramane o mare intrebare legata de intretinerea unor astfel de echipamente. Daca apare o simpla defectiune intr-un astfel de echipament, sunt curios ce costuri si conditii vor avea repararea / inlocuirea acestuia. Va putea orice reprezentanta sa efectueze operatiuni asupra unor asemenea echipamente, sau trebuie pusa masina pe trailer si dusa te miri pe unde, la niste centre regionale?
Poate este defect profesional, dar vad multe scenarii care vor da dureri mari de cap atat proprietarilor cat si producatorilor.
Dar daca ramai fara masina pentru 2 saptamani sau chiar o luna pt ca ceva nu mai fuctioneaza, nu cred ca ti-e tot una...cu atat mai mult cu cat ai multi bani dar si afaceri si trebuie sa te deplasezi des. Si sunt multe astfel de situatii. Iar cand cumperi o masina in leasing si platesti rate de mii de euro lunar, chiar daca iti permiti sigur nu ti-e indiferent. Se stie ca cei cu bani multi sunt si cei mai pretentiosi :)
Iei ceva fiabil si mai putin frumos.
Depinde ce vrei.
Ce marca a avut cele mai multe recall?
Nu am luat niciodata masina germana si nici nu voi lua, pentru ca te pacalesc nemtii cu frumusetea si ramai in drum sau faci drumuri dese pe la service.
Daca faci 2 recall in 2 ani e una, daca faci 20 intr-un an e alta.
Eu credeam ca tu intervii si zici de ce BMW nu a rechemat masinile cand luau foc si au ars in mai putin de jumatate de an vreo 30 pana si-au luat amenda cei de la BMW.
Sau ca ne explici si noua de ce isi iau germanii amenzi :))
Dar la intrebarile astea esti foarte tacut.
Cica Mercedes au pregatit si ei cateva MILIARDE pentru Dieselgate.
Si mai nasol, cica la fel ca BMW, ar face resoftari fara sa informeze clientii si le mai taie din cai putere si cuplu.
Cum suna astea?
AM, noul Jeep Grand Cherokee ? Primele stiri pe la pranz, ultimele dupa amiaza, stiu ca este o munca in spate, dar impresia lasata este ca incepeti tarziu si terminati devreme.
Sunt multe grupuri care ii vor da in judecata.
Mai sunt si unii de la BMW, dar nu toti sunt luminati, a se vedea dan_grc, care le ia mereu apararea.
https://uk.topclassactions.com/lawsuit-settlements/consumer-goods/auto-news/bmw-recalls-thousands-of-hybrid-vehicles-due-to-battery-fire-risk/
https://carbuzz.com/news/angry-bmw-owner-sues-over-defective-x5-hybrid-battery
https://europe.autonews.com/suppliers/bmw-sued-patent-infringement-over-hybrid-engine-technology
Puteri sa scoata fum?
Deci daca are puteri mai mari, ar trebui sa ia amenda, ca nu sunt produse conforme cu ce declara.
Banuiesc ca puterile mai mari se traduc in consum scazut de combustibil :))
Am scos rufele, dar vezi ca e tarziu. Baga gainile in cotetul ala gri.
A...stai asa, nu cumva tot ei au fost amendati si pentru raportare eronata a cifrelor de vanzari? :))
https://www.cnn.com/2020/09/25/business/bmw-sales-figures-sec-fine/index.html
Cine sa-i mai creada pe germani. Nu dau 2 lei pe cacaturile lor de masini si software mincinos.
Degeaba ies primii la vanzari cand sunt dati in judecata de proprietari ca nu pot folosi masinile.
Dar pentru a intelege asta trebuie sa gandesti: cand iei BMW nu prea functioneaza ceva sus la mansadra si sustii coruptia,mafia.
Cum stau in USla masini premium furate? Tot primul loc?
Cei mai prosti soferi din lume tot primul loc?
Atunci sa ramaneti cu ele, nu toti sunt cocalari:))
Sigur că la Toyota nu se doarme noaptea de grija clientului. Mai ales a celui împătimit de sport, căruia i s-a oferit cea mai originală generaţie de Supra concepută vreodată. Iniţial, am avut tendinţa să fiu sceptic, dar mi-am amintit că uitasem, în mod grav, noţiuni de adevăr istoric, în sensul că Austria aparţine Imperiului Nipon, deci inclusiv fabrica auto din Graz.
În definitiv, zici Extremul Orient, zici “Nicio greşeală!”. Nicio slăbiciune, nicio plictiseală. Doar nemţălăii se îndârjesc să nu priceapă cum se traduce Excelenţa. Apropo, cum ţi s-ar părea să ne debarasăm de acel concept anacronic numit libertate (inclusiv în privinţa selectivităţii) şi să adoptăm nu doar maşinile, ci şi modus pensandi/operandi/vivendi (poate chiar şi amandi) din acea parte de lume, la pachet cu “credinţele” încetăţenite acolo (apropo, ne avertizase pe noi, liceenii, un profesor isteţ, cum că, în acest secol, până şi pe Domnul vom fi obligaţi să-L percepem cu trăsături asiatice) ? Cât de fericit te-ai simţi atunci? Mai ales că nu contează să fii liber, ci “cel mai bun” (sau măcar solidar cu superlativii).
Acum ca o fi din cauza masinilor proaste, ca o fi din cauza prostilor care le cumpara, asta e altceva. Dar sa cumperi BMW, Audi si Mercedes si sa dai firma in judecata ca te-a luat de prost si ti-a resoftat cotetul si ca nu poti folosi modul sport la super sprotiva BMW e de toata jena.
https://www.yourmechanic.com/article/the-most-and-least-expensive-cars-to-maintain-by-maddy-martin
Apropo, prostia se plateste scump si faptul ca sunt cele mai vandute inseamna ca au gasit destui fraieri care sa ii umple de bani si la service :))
In 10 ani mai dau pentru MENTENANTA inca o masina buna.
Bine, daca ar lua o Toyota care nu ii place lui inexo, ar face ceva economie si nici nu ar ramane in drum cocalarul, dar na, fitele sunt fire.
Oare in America isi permit cocalarii sa merga cu troaca pe linia de tramvai, sa parcheze la handicapati, sa intre in mare si pe partii de schi?
Poate ca de asta sunt asa vandute: tin loc de tramvai, de barca si se snowmobile :))
Hai ca stie toata lumea ca colarii sunt internationali:
https://www.motor1.com/features/449986/rudest-drivers-united-states-study/
Problema se naşte pe un plan de idei independent de preferinţele personale. Dar, din moment ce nu eşti capabil să-ţi dai seama ce anume incriminez eu la tine…războiul va continua. La fel de crâncen ca până acum. Fiindcă n-ai înţeles nici menirea, nici chintesenţa unui forum auto.
Prostii o platesc, nu eu.
Pe langa intretinere prostii mai platesc amenzi si asigurari scumpe.
Vin la pachet toate cu troaca si mi se pare normal, avand in vedere amenzile de circulatie si faptul ca sunt printre cele mai furate.
Si mai e un mare avantaj, vinovat sau nu, politia e geana cu ochii pe cocalari cu BMW :))
Bucura-te de tigaie rotwaillerule.
Acum stiu ca vei combate si studiile care scot soferii de BMW cei mai nesimtiti, ca le vei lua apararea cand vine vorba de amenzi, de cifre eronate de vanzari, de reclame banate pentru ca incurajeaza condusul periculos.
Uite cam cum mai sta treaba prin SUA:
https://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/a-cumparat-in-2017-un-mercedes-s-class-nou-nout-dar-nu-il-conduce-de-frica-uite-motivul-45781.html
Ma mir ca ai dat bani pe anvelope de iarna si te felicit.
Un alt obicei al cocalarilor cu BMW e sa mearga cu anvelope ca la formula 1 crezand ca Xdrive tine loc de cauciucuri bine :))
S-au vazut cazuri de retarzi:))